PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2022
Tom
---
Numer
nr 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2
artykuł:
The Wagner's Law as a Mirror Picture of Market Failures?
(
Szlichciński K.
), s. 34-41
artykuł:
Rola nowych technologii w podnoszeniu jakości usług zdrowotnych w dobie pandemii COVID-19
(
Pawelec G.
), s. 15-25
artykuł:
Driving Electronic Word of Mouth on Facebook : a Cross-national Study
(
Bianchi A.
,
Karasiewicz G.
), s. 3-14
artykuł:
Consequences of the New Reference Price for Multi-channel Retailers After Lockdown Due to SARS-CoV-2
(
Bondos I.
,
Lipowski M.
), s. 26-33
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.