PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
nr 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2
artykuł:
Zarządzanie wiedzą - współczesna koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem
(
Klimczok M.
,
Tomczyk A.
), s. 165-174
artykuł:
Zarządzanie na rynku doznań w branży gastronomicznej
(
Gajewska P.
,
Szewczyk I.
), s. 114-133
artykuł:
Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa w oparciu o jego ekoinnowacyjność
(
Seroka-Stolka O.
), s. 189-198
artykuł:
Wpływ reklamy na decyzje zakupowe kobiet w aspekcie badań własnych
(
Rosowska A.
), s. 134-154
artykuł:
Środowisko innowacyjne źródłem rozwoju regionu
(
Huczek M.
), s. 19-35
artykuł:
Shopping w wydaniu singli - czas to pieniądz?
(
Bogusz M.
), s. 155-164
artykuł:
Rola e-biznesu w zarządzaniu łańcuchem dostaw
(
Sobel T.
,
Pochopień J.
), s. 207-224
artykuł:
Poprawa skuteczności zarządzania środkami finansującymi leczenie i profilaktykę wybranych chorób nowotworowych (część 2 - badania)
(
Motnyk M.
), s. 175-188
artykuł:
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, oraz rażąco niska cena w świetle poglądów doktryny i orzecznictwa
(
Michałek J.
,
Widera Z.
), s. 48-61
artykuł:
Instrumenty marketingu w działalności instytucji finansowych na przykładzie banków
(
Stolarska A.
), s. 36-47
artykuł:
Innowacje jako czynnik budowania wzrostu wartości przedsiębiorstwa
(
Krzepicka A.
,
Tarapata J.
), s. 74-89
artykuł:
Funkcje lasu w świetle preferencji konsumentów
(
Janusz A.
,
Pochopień J.
), s. 62-73
artykuł:
Doskonalenie jakości kształcenia szkoły wyższej jako organizacji uczącej się w świetle wymogów Krajowych Ram Kwalifikacji
(
Bakonyi J.
), s. 199-206
artykuł:
Determinanty trwałości łańcuchów dostaw w środowisku wartości dla klienta
(
Barczak P.
), s. 90-113
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.