PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Rocznik
2011
Tom
---
Numer
nr 204
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 204
artykuł:
Badania jakościowe : metody, nowe podejścia i konteksty badawcze
(
Mazurek-Łopacińska K.
,
Sobocińska M.
), s. 7-18
artykuł:
Wybrane metody analizy danych jakościowych w badaniach marketingowych
(
Kaczmarczyk S.
), s. 19-27
artykuł:
Barometry koniunktury w przewidywaniu zmian na rynku ubezpieczeniowym
(
Garczarczyk J.
,
Skikiewicz R.
), s. 28-39
artykuł:
Zastosowanie metody tajemniczy klient w ocenie jakości usług finansowych
(
Olejnik I.
), s. 40-49
artykuł:
Przydatność testów koniunktury do analizy rynku usług
(
Kowalewski G.
), s. 50-60
artykuł:
Wykorzystanie techniki wywiadu pogłębionego w ocenie procesu usługowego
(
Michalak S.
,
Sojkin B.
), s. 61-72
artykuł:
Wykorzystanie metody obserwacji w zarządzaniu siecią handlową
(
Olejniczak T.
,
Biela P.
), s. 73-81
artykuł:
Pomiar zachowań konsumentów na rynku usług : jakość, wartość dla klienta, satysfakcja, zaufanie czy lojalność?
(
Stobiecka J.
), s. 82-95
artykuł:
Awersja wobec ryzyka w zachowaniach finansowych
(
Białowąs S.
), s. 96-103
artykuł:
Zastosowanie metody k-średnich w segmentacji klientów banków na podstawie wskaźników lojalności
(
Skikiewicz R.
), s. 104-115
artykuł:
Kilka uwag na temat metod ważenia w badaniach marketingowych z brakami odpowiedzi
(
Beręsewicz M.
,
Szymkowiak M.
), s. 116-124
artykuł:
Iteracyjne dopasowanie proporcjonalne jako metoda poprawiania wyników w badaniach sondażowych
(
Roszka W.
), s. 125-138
artykuł:
Zastosowanie analizy ścieżkowej w modelu LISREL do oceny skuteczności badań marketingowych
(
Tarka P.
), s. 139-150
artykuł:
Kryteria oceny funkcjonalności witryny internetowej banku
(
Kaczmarek M.
), s. 151-159
artykuł:
Percepcja potrzeb w perspektywie przemian demograficznych
(
Gołata E.
), s. 160-174
artykuł:
Wizualizacja danych tekstowych z wykorzystaniem analizy korespondencji
(
Stanimir A.
), s. 175-185
artykuł:
Zastosowanie analizy sieciowej do badania rozmieszczenia placówek handlowych na terenie miasta Poznania
(
Szubert T.
), s. 186-196
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.