PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Zarządzanie
Rocznik
2017
Tom
---
Numer
nr 2 (48)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2 (48)
artykuł:
Consumer Ethnocentrism on the Organic Food Market in Poland
(
Bryła P.
), s. 11-20
artykuł:
Racjonalność lokowania nadwyżek finansowych na rynku kapitałowym poprzez zakup jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych
(
Czyżycki R.
), s. 21-30
artykuł:
Współczesny konsument na trójmiejskim rynku kawy
(
Dmowski P.
,
Śmiechowska M.
,
Ossowska K.
), s. 31-41
artykuł:
Młodzież wobec wyzwań współczesności
(
Oczachowska A.
), s. 43-51
artykuł:
Making purchase decisions on ice cream market
(
Palka A.
), s. 53-62
artykuł:
Determinanty stylu życia młodych konsumentów
(
Patrzałek W.
), s. 63-71
artykuł:
Zachowania kobiet w zakresie zastosowania miodu i produktów pszczelich w kosmetyce
(
Przybyłowski P.
,
Wilczewska A.
), s. 73-83
artykuł:
Czynniki kształtujące zachowania nabywcze konsumentów pieczywa chrupkiego w opinii studentów Akademii Morskiej
(
Ruszkowska M.
,
Bartkowicz J.
), s. 85-94
artykuł:
Zachowania konsumentów na rynku second hand
(
Rybowska A.
), s. 95-104
artykuł:
Pokolenie Baby Boomers na rynku turystycznym na przykładzie odwiedzających Kraków
(
Seweryn R.
), s. 105-116
artykuł:
Preferencje konsumentów polskich oraz amerykańskich dotyczące spożycia miodów pszczelich
(
Żak N.
), s. 117-130
artykuł:
Możliwości i ograniczenia wykorzystania eye-trackingu w badaniach zachowań starszych konsumentów
(
Jerzyk E.
), s. 133-140
artykuł:
Wykorzystanie big data w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw
(
Kalińska-Kula M.
), s. 141-153
artykuł:
Płeć a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych
(
Nestorowicz R.
,
Białowąs S.
), s. 157-166
artykuł:
Analiza rynku przypraw w Polsce
(
Newerli-Guz J.
), s. 167-175
artykuł:
Istota modelowania hierarchicznego na potrzeby przewozów ładunków niebezpiecznych
(
Perenc J.
), s. 177-188
artykuł:
Food dangerous for the consumer in INFOSAN events
(
Pigłowski M.
), s. 189-196
artykuł:
Konsument na rynku globalnym - analiza wskaźnikowa potencjału rynkowego
(
Sagan A.
), s. 197-204
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność projektanta w kreowaniu produktu rehabilitacyjnego
(
Caban-Piaskowska K.
,
Miarka A.
), s. 207-214
artykuł:
Karty rabatowe jako sposób budowania relacji ze studentami
(
Chrąchol-Barczyk U.
), s. 215-223
artykuł:
Odpowiedzialność przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa we współczesnym przekazie marketingowym i w praktyce
(
Oczachowski D.
), s. 225-232
artykuł:
Budowanie lojalności polskich konsumentów - czy potrzebna jest redefinicja?
(
Pukas A.
), s. 233-242
artykuł:
Determinanty satysfakcji z pracy - studium teoretyczne
(
Sak-Skowron M.
), s. 243-253
artykuł:
Kształtowanie relacji z klientami w internecie na przykładzie polskich spółek kolejowych oferujących przewozy pasażerskie
(
Waniowski P.
), s. 255-264
artykuł:
How to engage customer in co-creation of innovation? Implications for marketing activity
(
Zajkowska M.
), s. 265-274
artykuł:
Motywy wprowadzania nowych pozycji asortymentowych w podmiotach handlu detalicznego żywnością
(
Cyrek P.
), s. 277-287
artykuł:
Wybrane preferencje związane z zakupami w centrach handlowych a satysfakcja klienta
(
Gąsior M.
), s. 289-300
artykuł:
Jakość obsługi klienta w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie usług ubezpieczeniowych
(
Oniszczuk-Jastrząbek A.
,
Czuba T.
), s. 301-310
artykuł:
Wykorzystanie normy ISO 10015 w doskonaleniu kompetencji personelu w systemach zarządzania bezpieczeństwem żywności
(
Szkiel A.
), s. 311-321
artykuł:
Doskonalenie procesu zarządzania reklamacjami w akredytowanym laboratorium badawczym
(
Wierzowiecka J.
), s. 323-332
artykuł:
Marki operatorów logistycznych w ocenie studentów
(
Dyczkowska J.
), s. 335-345
artykuł:
Usługi rekreacyjne fitness - cechy usług jako wartości dla klienta
(
Iwankiewicz-Rak B.
,
Rak A.
), s. 347-355
artykuł:
Strategie marek na rynku napojów energetycznych
(
Kowalski J. A.
), s. 357-371
artykuł:
Jakość produktów w świetle idei zrównoważonego rozwoju
(
Maik R.
), s. 373-385
artykuł:
Wykorzystywanie plastikowych kart chipowych przez zakłady ubezpieczeń
(
Nowotarska-Romaniak B.
), s. 387-395
artykuł:
Usługi a wartość poszerzona dla klienta na przykładzie rynku wyposażenia i dekoracji wnętrz
(
Pluta-Olearnik M.
), s. 397-405
artykuł:
Submarka jako innowacja marketingowa na przykładzie rynku wódki w Polsce
(
De Pourbaix P.
,
Daleka L.
), s. 407-425
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.