PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2021
Tom
---
Numer
nr 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2
artykuł:
Wpływ aktywności online użytkowników mediów społecznościowych na kapitał marki osób znanych
(
Wróblewski Ł.
,
Grzesiak M.
), s. 12-24
artykuł:
Koncepcja inteligentnego miasta - definicje, założenia, obszary
(
Bitkowska A.
,
Łabędzki K.
), s. 3-11
artykuł:
Eventy w działalności marketingowej centrów handlowych
(
Krowicki P.
), s. 26-35
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.