PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
International Service Management in the Context of Sustainable Development
Czasopismo
Scientific Publications / University of Economics in Katowice
Rocznik
2023
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
International Service Management in the Context of Sustainable Development
artykuł:
Sustainability: Wisdom from the Past and Vision for the Future. The Roles of Harmony, Compassion, Peace, and Symbiotic Advancement
(
Kandampully J.
,
Bilgihan A.
), s. 13-20
artykuł:
Sustainability in Services: Issues, Challenges, and Implications
(
Mahadevan D.
,
Mahadevan B.
), s. 21-43
artykuł:
Sustainable Service: A Role of Transparency in Building Sustainable Service
(
Janis Jeon S.
), s. 44-54
artykuł:
Regulatory Drivers of Sustainable Choices and Its Impact on Service Sector
(
Hilgner M.
), s. 55-69
artykuł:
Exploring the Optimal Balance Between High-Tech and High-Touch to Achieve Sustainable Development
(
Choi H.
,
Jang J.
), s. 70-84
artykuł:
Service Ecosystem as a Lens for Collaborative Risk Management and Sustainable Value Creation
(
Rintamaki T.
,
Pasanen J.
), s. 87-107
artykuł:
From Plate to Experience in Context of Sustainability: Experiential Marketing in Hospitality Industry - Based on Spanish Restaurant
(
Bacek L.
), s. 108-126
artykuł:
Greenwashing and Marketing Communication of Companies - A Threat to the Credibility of Information. Examples Based on the Service Sector
(
Kantor A.
), s. 127-144
artykuł:
Sustainability Through Marketing Organic Food Consumption
(
Yu X.
,
Huang H.
,
Q. Liu S.
,
Laurie L. W.
), s. 145-160
artykuł:
Trust in the Market Relations of Service Companies as the Foundation and Condition of Sustainable Development
(
Małysa-Kaleta A.
), s. 161-175
artykuł:
The Role of Brand Purpose as the Driver to Achieve Sustainability in Organizations
(
Testa P.
), s. 176-195
artykuł:
Consumption Expenditures as a Measure of the Sustainable Development in the European Union
(
Grzega U.
), s. 199-212
artykuł:
Senior Consumers Attitudes Toward Sustainable Consumption
(
Smyczek S.
), s. 213-225
artykuł:
Consumer Misbehavior in the Insurance Market: Exploring Techniques to Justify Actions
(
Tetla A.
), s. 226-245
artykuł:
Gamers' Experience with Subscription Services as a Determinant of the Game Brand Success: Netnographic Study
(
Ryczko A.
), s. 246-263
artykuł:
Sustainable Consumer Behavior and Cooperative Platforms - Motivation and Determinants
(
Grybś-Kabocik M.
,
Tetla A.
), s. 264-277
artykuł:
Sustainability Impact on Banking Sector Services
(
Szalast-Dao Quy M.
), s. 281-303
artykuł:
Collaborative Finance and Sustainable Service Marketing - Opportunities and Challenges
(
Olejnik F.
), s. 304-324
artykuł:
Sustainability in the Context of Advertising Services
(
Kotowski P.
), s. 325-342
artykuł:
Rethinking Retail through Strategic Sustainability Management
(
Senthi R.
,
Kumari V.
), s. 343-352
artykuł:
Integrating Sustainability Principles in Governmental Tourism and Hospitality Development Strategies - Case of Jordan
(
Obeidat W. E.
), s. 353-367
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.