PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2010
Tom
---
Numer
nr 1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1
artykuł:
Marketing przedsiębiorstw handlowych
(
Kłosiewicz-Górecka U.
), s. 1-9
artykuł:
Rola zarządzania w kształtowaniu jakości produktu regionalnego i tradycyjnego
(
Łukasiński W.
), s. 9-15
artykuł:
Wybrane czynniki wpływające na postrzeganie artykułów spożywczych : (wyniki badań empirycznych)
(
Baruk A. I.
), s. 16-22
artykuł:
Marki własne - instrument konkurowania detalistów na polskim rynku
(
Stopczyński B.
), s. 22-28
artykuł:
Innowacje w usługach transportowych dla ludności
(
Słaby T.
,
Janoś-Kresło M.
), s. 28-36
artykuł:
Dostosowanie oferty i sposobu kształcenia na poziomie wyższym do potrzeb rynku pracy i rozwoju społeczno-gospodarczego woj. Świętokrzyskiego
(
Piotrowska-Piątek A.
), s. 37-44
artykuł:
Aktywność ekonomiczna i ocena sytuacji finansowej mieszkańców wsi w Wielkopolsce
(
Kalinowski S.
), s. 44-50
artykuł:
Mikroprzedsiębiorstwa handlowe w Unii Europejskiej
(
Gołaś Z.
), s. 51-62
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.