PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Geographica Socio-Oeconomica
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
nr 14 GIS w nauce
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 14 GIS w nauce
artykuł:
Zastosowanie GIS w badaniach przestępczości
(
Mordwa S.
), s. 77-92
artykuł:
Zastosowanie danych OpenStreetMap oraz wolnego oprogramowania do badań dostępności komunikacyjnej w skali lokalnej
(
Drop P.
,
Gajewski P.
,
Mackiewicz M.
), s. 157-167
artykuł:
Wykorzystanie programów Quantum GIS i SAGA GIS do budowy cyfrowego modelu wysokościowego zlewni Grajcarka
(
Wałek G.
), s. 133-144
artykuł:
Wspomaganie procesu tworzenia polityki przestrzennej w gminie poprzez wykorzystanie prostych analiz GIS
(
Fogel P.
), s. 45-58
artykuł:
Rozszerzenie możliwości analiz rozkładu przestrzennego kontaktów z wykorzystaniem GIS
(
Brzuchowska J.
), s. 107-115
artykuł:
Przekształcanie danych topologicznych, geometrycznych i atrybutowych GIS do modeli analitycznych
(
Lewandowicz E.
,
Packa A.
,
Kondratowicz S.
), s. 33-44
artykuł:
Ocena przydatności automatycznego wyznaczania linii szkieletowych terenu do analiz geomorfometrycznych
(
Jaskulski M.
,
Szmidt A.
), s. 145-156
artykuł:
Modelowanie lokalizacji miejsc w przedszkolach w Małopolsce na podstawie dostępności przestrzennej
(
Kowalski Ł.
,
Łobodzińska A.
), s. 93-106
artykuł:
GIS w nauce
(
Jażdżewska I.
,
Urbański J.
), s. 5-15
artykuł:
Czasowo-przestrzenne bazy danych jako narzędzie w geografii historycznej
(
Szady B.
), s. 17-32
artykuł:
Analiza zmian pokrycia terenu wokół autostrad za pomocą metod GIS
(
Lechowski Ł.
), s. 59-76
artykuł:
An Estimation of Potential Flood Losses in the Context of Floodplain Development Changes Using GIS
(
Głosińska E.
,
Lechowski Ł.
), s. 117-132
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.