PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Konsumpcja i Rozwój
Rocznik
2017
Tom
---
Numer
nr 3 (20)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3 (20)
artykuł:
Znaczenie zewnętrznego wizerunku banku jako pracodawcy w budowaniu lojalności klientów
(
Wesołowski G.
), s. 70-82
artykuł:
Stosunek do ryzyka w zachowaniach konsumenckich - przypadek osób posiadających zobowiązania we frankach szwajcarskich
(
Patrzałek W.
), s. 59-69
artykuł:
Specyfika konsumpcji zrównoważonej w turystyce w ujęciu segmentacji sfery konsumpcji
(
Hendel M.
), s. 34-44
artykuł:
Rozwój badań user experience jako konsekwencja zmian technologicznych
(
Pabian M.
), s. 24-33
artykuł:
Postawa konsumencka względem środowiska przyrodniczego a zachowania nabywcze gospodarstw domowych na rynku artykułów spożywczych
(
Siedlecka A.
), s. 45-58
artykuł:
Interwencjonizm państwa w sferze konsumpcji - za i przeciw
(
Bywalec C.
), s. 17-23
artykuł:
Impact of Visual Merchandising on Impulse Buying Behaviour of the Consumer
(
Das S.
,
Rajalingam A.
,
Aswini D.
), s. 83-102
artykuł:
Efekt rygla - krytyczna analiza przyczyn
(
Brzezicka J.
), s. 5-16
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.