PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zarządzanie i Finanse
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
R. 10, nr 2, cz. 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
R. 10, nr 2, cz. 2
artykuł:
Źródła i inspiracje wprowadzania innowacji produktowych
(
Badowska S.
), s. 5-23
artykuł:
Znaczenie turystyki w budowaniu marki narodowej "Polska"
(
Łuczak M.
), s. 117-134
artykuł:
Zero Moment of Truth - nowe wyzwanie dla zarządzania marketingowego
(
Meller D.
,
Miętkiewicz M.
), s. 135-149
artykuł:
Zaufanie jako element zarządzania marką
(
Dryl T.
), s. 43-53
artykuł:
Wdrażanie Systemu Bolońskiego jako przykład zarządzania zmianą narzuconą
(
Łączek-Tarazewicz E.
), s. 91-115
artykuł:
Strategie marketingowe dóbr luksusowych
(
Dryl W.
), s. 55-72
artykuł:
Standaryzacja i adaptacja strategii - dylemat firm działających na rynkach zagranicznych
(
Wierzbicka B.
), s. 177-190
artykuł:
Specyfika rynku usług zdrowotnych
(
Wiercińska A.
), s. 165-176
artykuł:
Promocja produktu turystycznego na przykładzie miasta Gdańska
(
Kęprowska U.
), s. 73-89
artykuł:
Percepcja przekazów marketingowych jako element procesu komunikacji marketingowej
(
Stochniałek-Mulas K.
), s. 151-163
artykuł:
Konkurencyjność w gospodarce elektronicznej a kluczowe elementy użyteczności witryny e-commerce
(
Woźniak M.
), s. 191-202
artykuł:
Irracjonalność zachowań inwestorów giełdowych
(
Żurawik B.
), s. 203-218
artykuł:
Cena jako narzędzie do zdobywania przewagi konkurencyjnej na przykładzie usług finansowych
(
Bęben R.
), s. 25-42
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.