PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Rocznik
2010
Tom
---
Numer
nr 154
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 154
artykuł:
Konkurencja między markami w dugogystansowych kolejowych przewozach pasażerskich
(
Antonowicz M.
), s. 11-18
artykuł:
Jak cenna jest Coca-Cola,czyli co mierza rankingi wartości marki
(
Wrona S.
), s. 16-164
artykuł:
Wyzwania związane z zarządzaniem markami kolektywnymi na przykładzie chronionej nazwy pochodzenia
(
Bryła P.
), s. 19-26
artykuł:
Efektywność pozycjonowania wybranych marek jogurtów
(
Grzybowska-Brzezińska M.
), s. 27-35
artykuł:
Marka czy wartości użytkowe - dylematy konsumenta (na przykładzie rynku samochodów osobowych w Polsce)
(
Klimkowska R.
), s. 36-44
artykuł:
Jak zwiększać wiedzę o kapitale marki?
(
Kłeczek R.
), s. 45-54
artykuł:
Strategia marki oferentów niskokosztowych (na wybranych przykładach)
(
Koniorczyk G.
), s. 55-62
artykuł:
Zagrożenie kanibalizacją w przenoszeniu zawartości gazet do ich internetowych wydań
(
Kreft J.
), s. 63-70
artykuł:
Strategia budowania marki komponentu na podstawie przypadku marki GlasMax
(
Lutek P.
,
Maik R.
,
Kowalski M.
), s. 71-80
artykuł:
Współzależność siły marki sieci handlowej i siły marek własnych
(
Małkowska-Borowczyk M.
), s. 81-88
artykuł:
Poziom i możliwości kształtowania lojalności "młodych dorosłych" w stosunku do marki usługodawcy (badania własne)
(
Ostrowska I.
), s. 89-97
artykuł:
Postawy konsumentów wobec lojalności marki
(
Patrzałek W.
), s. 98-104
artykuł:
Marka jako odzwierciedlenie wartości kulturowych. Socjologiczne aspekty zarządzania marką
(
Perchla-Włosik A.
), s. 105-111
artykuł:
Zarządzanie marką produktu na przykładzie CETC - środkowoeuropejskiego korytarza transportowego
(
Rosa G.
), s. 112-119
artykuł:
Etykieta jako element wizualizacji marki
(
Śmiechowska M.
,
Sebastian W.
), s. 120-127
artykuł:
Zintegrowana komunikacja rynkowa a potrzeby kreowania produktu i marki na rynku żywnościowym
(
Świątkowska M.
,
Górska-Warsewicz H.
,
Kraewski K.
), s. 128-136
artykuł:
Aliense marek jako narzędzie wzmacniania pozycji rynkowej przedsiębiorstw
(
Wiechoczek J.
), s. 137-146
artykuł:
Uwarunkowania kulturowe kreowania strategii marek i budowania lojalności wobec nich - zarys podstawowych zagadnień
(
Wojnarowska H.
), s. 147-155
artykuł:
Przestrzeganie marki produktu i jej wpływ na decyzje rynkowe młodyh konsumentów
(
Adamczyk G.
), s. 167-174
artykuł:
Design produktów jako determinanta zachowań polskich konsumentów
(
Bombol M.
), s. 175-183
artykuł:
Zachowanie trójmiejskich konsumentów na rynku kawy
(
Dmowski P.
,
Śmiechowska M.
,
Platta A.
), s. 184-191
artykuł:
Zachowania konsumentów pieczywa i ich implikacje dla strategii marketingowych przedsiebiorstw branży piekarskiej
(
Gazdecki M.
,
Goryńska-Goldmann E.
), s. 192-200
artykuł:
Analiza płaszczyzny konsumenckiej dla potrzeb zarządzania marką w kategorii jogurów
(
Górska-Warsewicz H.
), s. 201-209
artykuł:
Wpływ marki na podejmowanie decyzji nabywczych konsumentów na przykładzie rynku kawy
(
Grębowiec M.
), s. 210-217
artykuł:
Zagrożenia bezpieczeństwa żywności a wybór produktów spożywczych
(
Radzymińska M.
,
Jakubowska D.
,
Samul Ł.
), s. 218-225
artykuł:
Zachowania konsumentów wobec nowych produktów, ze szczególnym uwzględnieniem żywności (wyniki badań)
(
Kowalczuk I.
), s. 226-234
artykuł:
Klient jako istotne strategicznie źródło koncepcji produktu
(
Krzepicka A. K.
), s. 235-240
artykuł:
Żywność bioaktywna a preferencje konsumentów
(
Nestorowicz R.
,
Nowak L.
), s. 241-247
artykuł:
Proces zakupu produktu na rynku produktów żywnościowych
(
Olejniczak T.
), s. 248-256
artykuł:
Trendy w zachowaniach konsumenckich i ich wpływ na kształtowanie produktów
(
Tkaczyk J.
), s. 257-263
artykuł:
Postawy młodych konsumentów wobec marki na rynku produktów FMCG
(
Trzaskowska-Bogusz A. M.
,
Godlewska M.
,
Murglin M.
), s. 264-270
artykuł:
Współczesne zachowania konsumentów - konsekwencje ekonomiczne dla przedsiębiorstw
(
Zawada P.
), s. 271-279
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.