PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Edukacja Ekonomistów i Menedżerów : problemy, innowacje, projekty
Rocznik
2019
Tom
---
Numer
nr 4 (54)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4 (54)
artykuł:
Uncertainty of science and decision-making - problems with evidence-based policy
(
Malinowski G.
), s. 9-29
artykuł:
The influence of authentic leadership on subordinates' satisfaction with remuneration
(
Gigol T.
), s. 139-152
artykuł:
Qualitative analysis of selected determinants of occupational stress - results of research conducted on public sector units
(
Rogozińska-Pawełczyk A.
), s. 109-120
artykuł:
Physical activity in high school and while studying as factors of later job and life satisfaction
(
Metelski A.
), s. 153-163
artykuł:
Organizational justice versus employees' attitude towards an organization
(
Wnuk M.
), s. 81-94
artykuł:
Measurement methodology of science-business relations in the reality of Polish higher education
(
Fazlagić J.
), s. 63-79
artykuł:
Intellectual capital management in universities in the face of internationalisation challenges
(
Kruk M. S.
), s. 31-43
artykuł:
Indirect financing in culture on the example of tax relief in the video game industry
(
Kopeć K.
), s. 45-60
artykuł:
Identification of Objective and Subjective Predictors of Professional Success in a Group of Employees in Managerial, Specialist and Operational Positions
(
Pilch P.
), s. 121-137
artykuł:
Emotional Satisfaction at Work and Sociodemographic Variables
(
Hauk M.
), s. 95-108
artykuł:
Changes in the labour market related to immigration from Ukraine and research directions in the area of HRM
(
Cierniak-Emerych A.
,
Piwowar-Sulej K.
), s. 165-177
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.