PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
nr 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2
artykuł:
Wpływ czynników środowiskowych na wybór i spożycie żywności
(
Babicz-Zielińska E.
,
Jeżewska-Zychowicz M.
), s. 5-18
artykuł:
Zachowania konsumentów w zakresie składania reklamacji
(
Balon U.
), s. 19-32
artykuł:
Komunikacja marketingowa z młodymi konsumentami na rynku żywności
(
Barska A.
), s. 33-44
artykuł:
Wybrane zachowania konsumentów na rynku kawy naturalnej
(
Bartkowicz J.
), s. 45-57
artykuł:
Znaczenie Internetu w kształtowaniu relacji hotelu z klientami na przykładzie hoteli województwa pomorskiego
(
Biełuszko K.
), s. 58-73
artykuł:
Konsumencka ocena innowacyjnych opakowań kosmetycznych
(
Cholewa-Wójcik A.
), s. 74-87
artykuł:
Postawy polskich konsumentów - od konsumpcjonizmu do zrównoważonej konsumpcji
(
Dąbrowska A.
), s. 88-100
artykuł:
Konsumencka ocena jakości sensorycznej herbaty czarnej dostępnej na trójmiejskim rynku
(
Dmowski P.
,
Sieńkowska S.
), s. 101-114
artykuł:
Wpływ płci i wieku na preferencje konsumentów usług gastronomicznych
(
Dziadkowiec J.
), s. 115-127
artykuł:
Proekologiczne zachowania młodych polskich konsumentów
(
Escher I.
,
Petrykowska J.
), s. 128-141
artykuł:
Satysfakcja zawodowa a poziom wykonania pracy - implikacje dla postrzegania jakości usług przez konsumentów. Przypadek hoteli Trójmiasta
(
Grobelna A.
), s. 142-159
artykuł:
Lojalność studenta względem uczelni - specyfika, korzyści, metodyka badań
(
Hall H.
), s. 160-172
artykuł:
Postawy i zachowania dzieci w wieku szkolnym względem żywności i żywienia - wyniki badań jakościowych
(
Jakubowska D.
,
Radzymińska M.
,
Staniewska K.
), s. 173-184
artykuł:
Zachowania konsumenckie na rynku pieczywa i ich wybrane uwarunkowania
(
Jeżewska-Zychowicz M.
,
Królak M.
), s. 185-196
artykuł:
Wirtualna przestrzeń Internetu miejscem zakupów dóbr FMCG
(
Kolasińska-Morawska K.
), s. 197-208
artykuł:
Zachowania nabywcze w zakresie żywności klientów sieci Biedronka i postrzeganie jej placówek sprzedaży
(
Kowrygo B.
,
Rejman K.
,
Drozdowska A.
), s. 209-221
artykuł:
Postawy i zachowania konsumentów wobec herbat i herbatek
(
Kozirok W.
,
Sitkiewicz M.
), s. 222-233
artykuł:
Zachowania konsumentów na rynku produktów zbożowych pełnoziarnistych i ich uwarunkowania na przykładzie makaronu i herbatników
(
Królak M.
,
Jeżewska-Zychowicz M.
), s. 234-245
artykuł:
Wyniki finansowe spółek giełdowych na rynku usług turystyczno-wypoczynkowych oraz hotelowych w poszczególnych segmentach działalności
(
Maciąg A.
), s. 246-258
artykuł:
Zachowania konsumentów na rynku e-commerce - wybrane zagadnienia
(
Majchrzak-Lepczyk J.
), s. 259-269
artykuł:
Ekonomiczne uwarunkowania poziomu spożycia artykułów żywnościowych w aspekcie regionalnym
(
Murawska A.
,
Gutkowska K.
), s. 270-285
artykuł:
Produkt tradycyjny i regionalny - luksus od święta czy na co dzień?
(
Newerli-Guz J.
,
Rybowska A.
), s. 286-295
artykuł:
Poziom ochrony konsumentów na rynku żywności w Polsce w opinii wybranej grupy młodych konsumentów
(
Ozimek I.
,
Szlachciuk J.
), s. 296-307
artykuł:
Zmiany w preferencjach konsumentów na rynku lodów
(
Palka A.
), s. 308-319
artykuł:
Prognozowanie liczby powiadomień alarmowych systemu RASFF na podstawie danych empirycznych dotyczących metali ciężkich
(
Pigłowski M.
), s. 320-333
artykuł:
Etnocentryczne postawy konsumentów w obliczu globalizacji konsumpcji
(
Radziszewska A.
), s. 334-345
artykuł:
Postawy i zachowania proekologiczne względem zagadnień środowiskowych
(
Radzymińska M.
,
Jakubowska D.
,
Mozolewski W.
), s. 346-356
artykuł:
Zachowania konsumentów 60+ na trójmiejskim rynku luksusowych produktów spożywczych
(
Rybowska A.
,
Newerli-Guz J.
), s. 357-369
artykuł:
Wpływ wybranych determinant na zachowania młodych konsumentów w latach 2004-2013 (wyniki badań własnych)
(
Sowa I.
), s. 370-383
artykuł:
Analiza zachowań konsumentów sushi na rynku warszawskim
(
Szczebyło A.
,
Halicka E.
), s. 384-396
artykuł:
Akceptacja i wybór produktów spożywczych o smaku miętowym : badania wstępne
(
Śmiechowska M.
), s. 397-407
artykuł:
Idea Fair Trade - sprawiedliwe zachowania konsumpcyjne, jako forma pomocy rozwojowej dla krajów globalnego Południa
(
Wasilik K.
), s. 408-419
artykuł:
Znajomość żywności gwarantowanej jakości i jej oznakowania wśród młodych konsumentów
(
Wilczyńska A.
), s. 420-431
artykuł:
Poradnictwo żywieniowe, jako innowacyjny komponent pakietu usługowego gabinetów kosmetycznych
(
Zabrocki R.
), s. 432-443
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.