PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Rocznik
2004
Tom
---
Numer
nr 664
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 664
artykuł:
Marketingowa orientacja miast w Polsce w świetle badań empirycznych
(
Szromnik A.
,
Borodako K.
), s. 5-28
artykuł:
Poziom i zróżnicowanie cen w powszechnej sieci miejskiego handlu detalicznego (na przykładzie krakowskich sklepów)
(
Szumilak J.
), s. 29-42
artykuł:
Proces kreowania wartości z perspektywy sieci przemysłowych
(
Surówka-Marszałek D.
), s. 43-55
artykuł:
Kształtowanie przewagi konkurencyjnej w handlu detalicznym w świetle teorii M. Portera
(
Śmigielska G.
), s. 57-68
artykuł:
Zarządzanie cyklem życia klienta instytucjonalnego
(
Światowiec J.
), s. 69-81
artykuł:
EDLP jako przykład polityki cenowej detalicznych firm handlowych
(
Kubacka D.
), s. 83-98
artykuł:
Czynniki konkurencyjności handlowej miast
(
Wojdacki K. P.
), s. 99-110
artykuł:
Funkcjonowanie łańcuchów dostaw w organizacji sieciowej (Network Economy)
(
Szczepankiewicz W.
), s. 111-123
artykuł:
Strategia kształtowania lojalności klientów z wykorzystaniem baz danych
(
Bazarnik J.
), s. 125-135
artykuł:
Cel funkcjonowania przedsiębiorstwa ubezpieczeniowego w kontekście wybranych teorii firmy
(
Plichta J.
), s. 137-148
artykuł:
Kulturowe uwarunkowania reklamy (na przykładzie reklamy samochodów)
(
Klimkowska R.
), s. 149-157
artykuł:
Wizerunek kraju jako szansa międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw
(
Figiel A.
), s. 159-166
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.