PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Economics and Business Review
Rocznik
2018
Tom
4 (18)
Numer
nr 3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3
artykuł:
Virtual Reality in Marketing Communication - the Impact on the Message, Technology and Offer Perception - Empirical Study
(
Grudzewski F.
,
Awdziej M.
,
Mazurek G.
,
Piotrowska K.
), s. 36-50
artykuł:
The Impact of the ROPO Effect in the Clothing Industry
(
Mróz-Gorgoń B.
,
Szymański G.
), s. 24-35
artykuł:
Socio-Ecological Innovations in Marketing Strategy - a Comparative Analysis of Companies Operating in Western European Countries and Central-Eastern European Countries
(
Rudawska E.
,
Frąckiewicz E.
,
Wiścicka-Fernando M.
), s. 51-68
artykuł:
Different Sources of Market Information and Product Innovativeness
(
Dąbrowski D.
), s. 7-23
artykuł:
Consumers' Attitudes towards Modern Solutions in the Retail Trade
(
Maciejewski G.
), s. 69-85
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.