PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
nr 6
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 6
artykuł:
Menadżerska perspektywa reklamacji konsumenckich na rynku usług ubezpieczeniowych w dobie regulacji Unii Europejskiej
(
Berger M.
,
Mitręga M.
), s. 3-12
artykuł:
Wybrane aspekty zachowań internautów oraz rozwój komunikacji marketingowej w Internecie - Polska na tle innych krajów europejskich
(
Brzozowska-Woś M.
), s. 13-23
artykuł:
Ochrona konsumenta w Polsce na tle polityki konsumenckiej Unii Europejskiej realizowanej w latach 2004-2014
(
Dąbrowska A.
), s. 24-35
artykuł:
Postawa klientów indywidualnych wobec stron internetowych operatorów logistycznych
(
Dyczkowska J.
), s. 36-44
artykuł:
Postawy konsumenckie wobec promocji on-line
(
Iwińska-Knop K.
,
Biesaga-Słomczewska E. J.
), s. 45-54
artykuł:
Wpływ ekologizacji konsumpcji na zmiany w zarządzaniu organizacjami
(
Kiełczewski D.
), s. 55
artykuł:
Wpływ wirtualizacji zachowań konsumenckich na rozwój domocentryzmu
(
Kowalska M.
), s. 64-73
artykuł:
Problem koncentracji mediów a prawo Unii Europejskiej - potrzeba nowych rozwiązań
(
Kreft J.
), s. 74-81
artykuł:
Technologie mobilne a zachowania konsumentów
(
Krzepicka A.
), s. 82-89
artykuł:
Wirtualizacja procesu zakupowego konsumentów niepełnosprawnych ruchowo - wymóg czy wybór?
(
Maciaszczyk M.
), s. 90-99
artykuł:
Ochrona konkurencji i konsumentów w sektorze usług wodociągowo-kanalizacyjnych
(
Mańkowska-Wróbel L.
), s. 100-110
artykuł:
Reklama piwa w świetle wybranych regulacji prawnych i opinii konsumentów
(
Ozimek I.
,
Górniaszek E.
), s. 111-121
artykuł:
Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumentów
(
Parzonko A. J.
), s. 122-131
artykuł:
Wyznaczniki lojalności klientów serwisów e-commerce w kontekście zróżnicowania kulturowego rynku europejskiego
(
Radziszewska A.
), s. 132-141
artykuł:
Planowane postarzanie produktów - analiza zjawiska w kontekście prawodawstwa europejskiego
(
Ryś A.
), s. 142-151
artykuł:
Zmiana w podejściu do konsumenta w marketingu 3.0
(
Rzemieniak M.
), s. 152-161
artykuł:
Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji firmy z klientem
(
Skowron S.
,
Skrzetuski R.
), s. 162-172
artykuł:
Młody konsument w wirtualnej przestrzeni
(
Sowa I.
), s. 173-183
artykuł:
Przemiany zachowań konsumentów w kontekście rozwoju technologii komunikacyjno-informacyjnych
(
Tarapata J.
), s. 184-193
artykuł:
Efektywność e-handlu dla europejskiego konsumenta w wirtualnej przestrzeni
(
Wojciechowska-Solis J.
), s. 194-204
artykuł:
Zachowania konsumentów z Francji, Polski, Rumunii i Słowacji na rynku e-usług
(
Wolny R.
), s. 205-215
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.