PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
40
Czasopismo
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Rocznik
2013
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
40
artykuł:
Marketingowa i rynkowa reorientacja organizacji oraz jej związek z procesem adaptacji organizacji
(
Escher I.
), s. 7-24
artykuł:
Social CRM jako nowoczesna koncepcja biznesowa
(
Sudolska A.
), s. 25-37
artykuł:
Sposoby wywierania wpływu na adresatów reklamy społecznej
(
Petrykowska J.
), s. 39-46
artykuł:
Marketingowe czynniki sukcesu i rozwoju przedsiębiorstw usługowych w Polsce
(
Łapińska J.
,
Schulz M.
), s. 47-57
artykuł:
Specyfika i znaczenie wewnętrznego wizerunku przedsiębiorstwa
(
Szostek D.
), s. 59-70
artykuł:
Znaczenie marki dla konsumenta na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego
(
Liczmańska K.
,
Wiśniewska A.
), s. 71-83
artykuł:
Zrównoważone rozwiązania w transporcie miejskim - kierunki rozwoju
(
Brzustewicz P.
), s. 85-96
artykuł:
Uwarunkowania kulturowe zarządzania przedsiębiorstwem typu "born global"
(
Szulik K.
), s. 97-107
artykuł:
Oddziaływanie reklamy na motywy zakupowe : ramy koncepcyjne
(
Kozłowska A.
), s. 109-124
artykuł:
Rola i znaczenie sektora MŚP w Finlandii
(
Chwiałkowska A.
), s. 125-137
artykuł:
Zachowania nabywców wobec kompleksowych programów zdrowotnych finansowanych z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej
(
Burnicka A.
), s. 139-149
artykuł:
Zużycie energii w transporcie w krajach Unii Europejskiej w kontekście idei zrównoważonego rozwoju
(
Motowidlak U.
), s. 151-161
artykuł:
Narzędzia informatyczne wspierające logistykę transportu na przykładzie spółek grupy PKP
(
Fajczak-Kowalska A.
), s. 163-172
artykuł:
Charakterystyka powiązań procesów logistycznych w przedsiębiorstwie z branży meblarskiej
(
Wyszkowska Z.
,
Ankiewicz T.
), s. 173-183
artykuł:
Relacje z klientami jako istotny element zarządzania MŚP w czasach dekoniunktury gospodarczej
(
Markiewicz J.
), s. 185-192
artykuł:
Informacja czy manipulacja? Analiza na przykładzie wybranych reklam
(
Hernik J.
), s. 193-204
artykuł:
Funkcjonalność mediów społecznościowych jako siedem boków plastra miodu
(
Kowalska M.
), s. 205-215
artykuł:
Dysproporcje w ocenach poziomu zaopatrzenia podkarpackich firm handlu detalicznego żywnością
(
Cyrek P.
), s. 217-228
artykuł:
Marketingowe narzędzia oddziaływania władz samorządowych na rozwój gminy na przykładzie gminy Czarna
(
Szopiński W.
), s. 229-238
artykuł:
Przedsiębiorczość akademicka w świetle akademickich inkubatorów przedsiębiorczości
(
Skarba M.
), s. 239-252
artykuł:
Europejska polityka sąsiedztwa, czyli stakeholders management w wykonaniu Unii Europejskiej
(
Kożuch B.
), s. 253-263
artykuł:
Model organizacyjnego komunikowania się w szkołach publicznych
(
Jung-Konstanty S.
), s. 265-277
artykuł:
Instrumenty partycypacji społecznej w teorii i praktyce zintegrowanego zarządzania miastem
(
Basaj M.
), s. 279-288
artykuł:
Employer branding po sąsiedzku, czyli jak buduje się wizerunek w toruńskiej korporacji - NEUCA są z pomocą AIESEC
(
Jezierska J.
), s. 289-301
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.