PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Journal of Management and Business Administration. Central Europe
Rocznik
2016
Tom
24
Numer
nr 4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4
artykuł:
Quality of Teaching and Research in Public Higher Education in Poland : Relationship with Financial Indicators and Effciency
(
Kudła J.
,
Stachowiak-Kudła M.
,
Figurski A.
), s. 88-108
artykuł:
Polish Business Management : a Contredanse of Theory and Practice
(
Koźmiński A. K.
), s. 10-24
artykuł:
Interfrm Cooperation Strategy of Hyper-Growth and Stable-Growth ICT Firms in Sweden
(
Golonka M.
), s. 70-87
artykuł:
Factors Affecting Customer Retention in the Airline Industry
(
Climis R.
), s. 49-69
artykuł:
Economic Identities : Four Paths Out of the "Iron Cage"
(
Morawski W.
), s. 2-9
artykuł:
Benefts of Corporate Social Responsibility Engagement in Companies : the Case of Poland
(
Chojnacka E.
,
Wiśniewska J.
), s. 25-48
artykuł:
Attitudes of Polish Consumers Toward Experiential Marketing
(
Skorek M.
), s. 109-124
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.