PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Journal of Economics & Management / University of Economics in Katowice
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
nr 22
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 22
artykuł:
Social Innovations in the Process of System Products Development
(
Olejniczuk-Merta A.
), s. 5-15
artykuł:
Social Media and Hospital Brands: A field Study in Turkey
(
Güzel A.
,
Tengilimoğlu D.
,
Ekiyor A.
), s. 16-31
artykuł:
Is CSR Embedded in the System of Corporate Innovation Objectives? Evidence from Poland
(
Gołębiowski T.
,
Lewandowska M.
), s. 32-53
artykuł:
Cluster Organization as a Pro-Internationalization form of Cooperation in the SME Sector - a Polish Case in the European Context
(
Jankowska B.
), s. 54-74
artykuł:
The Use of External Knowledge Sources by Polish Private-Owned and State-Owned Enterprises in the Internationalization Process
(
Soniewicki M.
,
Wawrowski Ł.
), s. 75-95
artykuł:
Role of Individual Customers in Development of Banking Products in the Context of Open Innovation Concept and Demand Approach to Innovations
(
Kieżel M.
), s. 96-106
artykuł:
Customer Knowledge in (Co)Creation of Product. A Case Study of IKEA
(
Koniorczyk G.
), s. 107-120
artykuł:
Development or Regress of the Systems Products' Sphere Against the Megatrends' Background of the Second Decade of the Twenty-First Century- Reflections, Attempts At Assessment
(
Żabiński L.
), s. 121-131
artykuł:
The Comparative Analysis of Senior and Non-Senior Package Holiday Travelers' Tourism Product Preferences
(
Johann M.
,
Panchapakesan P.
), s. 132-141
artykuł:
Real Estate Development Multi-Product
(
Pluta-Olearnik M.
), s. 142-150
artykuł:
The Influence of Macroeconomic Factors on the Financial Expenditures and Development of the Marketing Research
(
Tarka P.
), s. 151-161
artykuł:
Attitudes of Institutions Of Higher Education in Poland Towards Regional Development Processes. Analysis of Their Missions and Development Strategies
(
Piotrowska-Piątek A.
), s. 162-175
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.