PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
nr 420 Strategie. Procesy i praktyki
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 420 Strategie. Procesy i praktyki
artykuł:
Wybrane paradoksy partnerstwa strategicznego MŚP
(
Adamik A.
), s. 11-25
artykuł:
Budowanie proaktywnej strategii rozwoju uniwersytetu
(
Bugaj J. M.
), s. 26-35
artykuł:
Strategie zarządzania bezpieczeństwem przedsiębiorstwa w warunkach zagrożeń sektorowych
(
Cabała P.
), s. 36-45
artykuł:
Obszary występowania negatywnej synergii w organizacjach
(
Ćwiklicki M.
,
Eckes-Kondak M.
), s. 46-54
artykuł:
Współpraca wyborem strategicznym przedsiębiorstw i organizacji non profit
(
Domański J.
,
Kitzman K.
), s. 55-65
artykuł:
Tworzenie wartości oparte na twórczej strategii - zamysł koncepcyjny, sprzeczności, paradoksy i przesłanki dla teorii
(
Dyduch W.
,
Bratnicki M.
), s. 66-79
artykuł:
Modele biznesowe w przemysłach kreatywnych
(
Dziurski P.
), s. 80-89
artykuł:
Czynniki atrakcyjności inwestycyjnej aglomeracji wrocławskiej w świetle badań empirycznych
(
Ignacy J.
), s. 90-99
artykuł:
Niezależni członkowie w składzie rady - pomiędzy słusznym dążeniem a potwierdzaniem fikcji. Niezależność formalna i rzeczywista
(
Jasiński B.
), s. 100-109
artykuł:
Źródła informacji strategicznych w zarządzaniu rodzinnym gospodarstwem rolniczym w Polsce. Wyniki badań
(
Jaworski J.
,
Sokołowska K.
,
Kondraszuk T.
), s. 110-118
artykuł:
Paradoksy w obszarze ustalania celów organizacji
(
Jokiel G.
), s. 119-128
artykuł:
Nowoczesny model zarządzania strategicznego - koncepcja badawcza
(
Kaleta A.
,
Witek-Crabb A.
), s. 130-140
artykuł:
Kluczowe czynniki sukcesu logistyki miejskiej z perspektywy zarządzania miastem
(
Kiba-Janiak M.
), s. 141-152
artykuł:
Działania rynkowe w obszarze produktu na przykładzie spółdzielni mleczarskich z województwa świętokrzyskiego
(
Konieczna I.
), s. 153-162
artykuł:
Klimat kooperacji jako determinanta strategii przedsiębiorstwa flagowego sieci dystrybucji
(
Kramarz M.
,
Saniuk A.
), s. 163-178
artykuł:
Imitacja w epoce innowacji - dylemat i paradoks współczesnego zarządzania
(
Krzakiewicz K.
,
Cyfert S.
), s. 179-196
artykuł:
Paradoksy w zarządzaniu firmami rodzinnymi
(
Leszczewska K.
), s. 197-206
artykuł:
Teoria legitymizacji w badaniach nad zarządzaniem uczelnią wyższą
(
Łada M.
), s. 207-215
artykuł:
Strategie dywersyfikacji przedsiębiorstw - przegląd badań światowych
(
Matyjas Z.
), s. 216-226
artykuł:
Strategiczne przesłanki reshoringu w świetle paradygmatu DLE
(
Młody M.
), s. 227-239
artykuł:
Determinanty sukcesu przedsiębiorstwa (studium przypadku wybranych przedsiębiorstw)
(
Nieżurawski L.
,
Duarte N.
,
Nieżurawska J.
), s. 240-253
artykuł:
Proces budowy przewagi konkurencyjnej w warunkach zwinności
(
Sajdak M.
), s. 254-264
artykuł:
Budowanie strategicznej elastyczności w przedsiębiorstwach sektora produkcji na zamówienie
(
Saniuk A.
,
Kramarz M.
), s. 265-274
artykuł:
Paradygmat oceny agregatowej w analizie strategicznej
(
Stabryła A.
), s. 275-285
artykuł:
Eksplorować czy eksploatować relacje międzyorganizacyjne?
(
Stańczyk-Hugiet E.
), s. 286-299
artykuł:
Paradoksalne skutki rozwijania zatrudnialności pracowników. Perspektywa strategicznych kompetencji
(
Strużyna J.
,
Marzec I.
), s. 300-308
artykuł:
Paradoksy współczesnej strategii. Racjonalizm versus irracjonalizm
(
Sus A.
), s. 309-323
artykuł:
Strategie zarządzania relacjami z interesariuszami w kontekście ograniczania ryzyka pogorszenia lub utraty reputacji przedsiębiorstwa
(
Szwajca D.
), s. 324-336
artykuł:
Paradoksy konkurencji relacyjnej
(
Światowiec-Szczepańska J.
), s. 337-349
artykuł:
Identyfikacja cech strategii sieciowej w strategiach współczesnych organizacji
(
Trzaska R.
), s. 350-362
artykuł:
Paradoksy w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwami
(
Urbanowska-Sojkin E.
), s. 363-375
artykuł:
Uwarunkowania innowacyjności strategii rozwoju regionalnego
(
Wiatrak A. P.
), s. 376-386
artykuł:
"Wojna marketingu z zarządzaniem" czy integracja funkcji? Refleksja o relacjach intradyscyplinarnych na kanwie książki A. Ries, L. Ries, War in the Boardroom
(
Wiktor J. W.
), s. 387-397
artykuł:
Doktryny zarządzania strategicznego
(
Witczak H.
), s. 398-410
artykuł:
Dylematy decyzyjne zarządów przedsiębiorstw pracowniczych
(
Wojtkowiak G.
), s. 411-421
artykuł:
Problemy wdrażania strategii w małych przedsiębiorstwach - wyniki badań
(
Wołczek P.
), s. 422-434
artykuł:
Paradoks eksploracji i eksploatacji - ambidexterity w zarządzaniu strategicznym
(
Zakrzewska-Bielawska A.
), s. 435-449
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.