PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu
Czasopismo
Prace Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rocznik
2011
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu
artykuł:
Źródła przewagi konkurencyjnej polskich przedsiębiorstw w świetle badań empirycznych
(
Walas-Trębacz J.
,
Tyrańska M.
), s. 123-131
artykuł:
Znaczenie faktoringu jako instrumentu finansowania działalności sektora MSP w Polsce
(
Ratajczak M.
), s. 232-239
artykuł:
Zarządzanie tworzeniem i użytkowaniem wiedzy
(
Żukowska J.
), s. 203-209
artykuł:
Wybrane problemy marketingu webowych serwisów wsparcia innowacji
(
Janulek P.
,
Żebrowski M.
), s. 152-160
artykuł:
Wybrane metody podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw
(
Piecuch T.
), s. 116-122
artykuł:
Wpływ źródeł finansowania na wyniki działalności mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw
(
Stola E.
,
Zmarzłowski K.
), s. 108-115
artykuł:
Wpływ systemu informatycznego na zarządzanie zakładem opieki zdrowotnej
(
Furtak M.
), s. 168-176
artykuł:
Technologie informacyjne stosowane w procesach biznesowych PPUP Poczta Polska
(
Ryszkowski W.
), s. 161-167
artykuł:
Strategie wyboru dostawców owoców i warzyw w sieciach hipermarketów
(
Lubańska A.
), s. 83-90
artykuł:
Sposoby budowania wizerunku firmy w serwisie www
(
Kula I. A.
), s. 226-231
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw wobec środowiska naturalnego w teorii i praktyce
(
Żelazna-Blicharz A.
), s. 215-225
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu oraz proekologiczne działania przedsiębiorstwa jako determinanty przewagi konkurencyjnej
(
Pidek Sousa I.
), s. 132-138
artykuł:
Reklama i public relations jako narzędzia kreowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
(
Wylon D.
), s. 75-82
artykuł:
Prezentacja internetowych systemów płatności z perspektywy możliwości ich wykorzystania przez przedsiębiorstwa dążące do uzyskania przewagi konkurencyjnej w Polsce
(
Borcuch A.
), s. 91-99
artykuł:
Patologiczne efekty outsourcingu
(
Kolud K.
), s. 68-74
artykuł:
Ocena wybranych kryteriów charakteryzujących jakość współpracy w ramach outsourcingu rachunkowości i doradztwa podatkowego
(
Matejun M.
), s. 60-67
artykuł:
Negocjacje jako proces
(
Kozina A.
), s. 195-202
artykuł:
Narzędzia informatyczne wspomagające zarządzanie i kontrolę w przedsiębiorstwach
(
Sroczyński Z.
), s. 53-59
artykuł:
Model hierarchiczny zarządzania wiedzą
(
Komańda M.
), s. 210-214
artykuł:
Metodologia analizy conjoint w kontekście problemów zarządzania
(
Pindelski M.
), s. 100-107
artykuł:
Merchandising jako narzędzie tworzenia i utrzymywania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na przykładzie apteki
(
Gilner K.
), s. 47-52
artykuł:
Lean Manufacturing metodą uzyskiwania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw przemysłowych
(
Burchart-Korol D.
), s. 34-38
artykuł:
Kształtowanie się rentowności i obrotowości w zależności od zadłużenia w MSP rolniczych
(
Mądra M.
), s. 240-250
artykuł:
Koncepcja CRM a rywalizacja wśród dilerów aut osobowych
(
Machel W.
), s. 24-33
artykuł:
Innowacyjność szansą uzyskania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwo
(
Rogowska M.
), s. 19-23
artykuł:
E-zarządzanie administracją celną
(
Raczkowski K.
), s. 141-151
artykuł:
Czynniki konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw województwa warmińsko-mazurskiego
(
Bórawski P.
), s. 39-46
artykuł:
Czynniki adaptacyjności struktur wytwarzania
(
Dudek M.
), s. 187-194
artykuł:
Benchmarking w zarządzaniu zasobami ludzkimi jako źródło przewagi konkurencyjnej polskich przedsiębiorstw
(
Michałek L.
), s. 13-18
artykuł:
Adaptacyjność jako wyzwanie współczesnego przywódcy
(
Grzesiuk K.
), s. 179-186
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.