PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary aplikacji
Czasopismo
Prace Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rocznik
2024
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary aplikacji
artykuł:
Nowe trendy w komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych
(
Krawczyk J.
,
Wójcik A.
), s. 13-28
artykuł:
Komunikowanie systemowych produktów turystyki kulturowej na przykładzie dziedzictwa poprzemysłowego Miasta Czeladź
(
Czekajski M.
), s. 29-46
artykuł:
Projektowanie doświadczeń w zakresie marketingu cyfrowego dla sieci kin
(
Sharovska O.
), s. 47-61
artykuł:
Komunikacja marketingowa marek oferujących roślinne zamienniki mięsa w mediach społecznościowych
(
Majcher S.
,
Zbierski K.
), s. 62-74
artykuł:
Postawy i zachowania konsumentów wobec roślinnych zamienników mięsa w social mediach
(
Majcher S.
,
Zbierski K.
), s. 75-91
artykuł:
Greenwashing jako forma komunikowania marketingowego
(
Smolińska E.
,
Domaradzka H.
), s. 92-99
artykuł:
Wykorzystanie krótkich form audiowizualnych w komunikacji marketingowej banków i instytucji finansowych
(
Leśniak H.
,
Pasierb P.
), s. 100-112
artykuł:
Wykorzystywanie podcastów w celach reklamowych - przykłady i dalsze perspektywy rozwoju
(
Kubasik K.
), s. 113-121
artykuł:
Budowanie wizerunku marki poprzez działania CSR w mediach społecznościowych
(
Jaunich I.
,
Czyrnia M.
), s. 122-132
artykuł:
Chatboty jako narzędzie współczesnej komunikacji marketingowej
(
Kubasik J.
), s. 133-141
artykuł:
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kontekście projektowania User Interface (UI) i User Experience (UX)
(
Parzonka M.
), s. 158-168
artykuł:
Zarządzanie komunikacją przedsiębiorstwa: polityka informacyjna w dobie narzędzi SI przetwarzających język naturalny
(
Pyjas M.
), s. 170-177
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.