PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Marketing strategiczny i relacyjny : węzłowe kierunki i metodyka badań
Czasopismo
Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Rocznik
2004
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Marketing strategiczny i relacyjny : węzłowe kierunki i metodyka badań
artykuł:
Podstawy ogólnej metodologii badań naukowych zarządzania marketingowego
(
Żabiński L.
), s. 15-70
artykuł:
Podstawowe koncepcje jakości usług a problemy ich operacjonalizacji dla potrzeb zarządzania
(
Żabińska T.
), s. 71-83
artykuł:
Benchmarking a możliwości jego stosowania w turystyce
(
Żabińska T.
), s. 85-98
artykuł:
Analiza organizacji marketingu w przedsiębiorstwie : główne podejścia teoretyczno-metodyczne, wybrane metody i problemy badawcze
(
Matysiewicz J.
), s. 139-179
artykuł:
Metody analizy marketingowej strategii produktu
(
Wiechoczek J.
), s. 183-237
artykuł:
Metody analizy systemów komunikacji marketingowej
(
Kieżel M.
), s. 239-317
artykuł:
Metody analizy systemów dystrybucji marketingowej
(
Reformat B.
,
Bilińska-Reformat K.
), s. 319-355
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.