PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Central European Management Journal
Rocznik
2022
Tom
30
Numer
nr 3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3
artykuł:
Knowledge of Network-Based Market Orientation for the Internationalization of Disruptive Innovation in SMEs
(
Hyder A. S.
,
Sundström A.
,
Chowdhury E. H.
), s. 36-60
artykuł:
Integrated Cultural Theories on Mobile Marketing Acceptance : Literature Review
(
Nguyen N. T. H.
,
Rudawska E.
), s. 112-135
artykuł:
How to Design a Bank Levy : the Effect of a Levy Scheme on Bank Performance and its Activities
(
Hryckiewicz A.
,
Puławska K.
), s. 136-174
artykuł:
Gender Stereotypes and Family Decision-Making : Comparative Study of Central Europe and Central Asia
(
Yanovskaya O.
,
Lipovka A.
), s. 61-84
artykuł:
Environment Characteristics and Internationalization of SMEs : Insights from a Polish and Finnish Sample
(
Oleksiuk A.
,
Pleśniak A.
), s. 175-194
artykuł:
Demutualization, Corporatization, and Sustainability Initiatives : Evidence from the European Stock Exchange Industry
(
Adamska A.
,
Dąbrowski T. J.
,
Homa M.
,
Mościbrodzka M.
,
Tomaszewski J.
), s. 2-35
artykuł:
Competency-Based Tests as a Tool for Teacher Evaluation in Higher Education Institutions
(
Ludwikowska K.
), s. 85-111
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.