PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Rocznik
2006
Tom
---
Numer
nr 71
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 71
artykuł:
Skuteczność i efektywność reklamy a interaktywność mediów
(
Mynarski S.
), s. 8-17
artykuł:
Uwagi na temat modelu respondenta w świetle dyskusji nad koncepcją homo oeconomicus
(
Rószkiewicz M.
), s. 18-26
artykuł:
Analiza dyskryminacyjna w profilowaniu segmentów rynkowych
(
Jefmański B.
), s. 27-37
artykuł:
Modele log-liniowe ze zmiennymi ukrytymi
(
Kasprzyk I.
), s. 38-47
artykuł:
Specyfika segmentacji rynku dóbr trwałego użytkowania : wybrane aspekty
(
Dziechciarz M.
), s. 48-59
artykuł:
Klasyfikacja symboliczna marek samochodów pod względem komfortu
(
Pełka M.
), s. 60-68
artykuł:
Problemy w klasyfikacji obiektów symbolicznych : symboliczne miary odległości
(
Wilk J.
), s. 69-83
artykuł:
Model jakości usług bankowych - problem ważenia ocen
(
Skikiewicz R.
), s. 84-90
artykuł:
Pomiar a zbieranie danych w badaniach marketingowych
(
Kaczmarczyk S.
), s. 92-98
artykuł:
Metodologiczne problemy ustalania korzyści oferowanych klientowi
(
Stobiecka J.
), s. 99-107
artykuł:
Użyteczność analizy korespondencji w uzupełnianiu brakujących danych w tablicach kontyngencji
(
Stanimir A.
), s. 108-118
artykuł:
Identyfikacja zależności korelacyjnej w procedurze SEM
(
Pleśniak A.
), s. 119-128
artykuł:
Identyfikacja motywów wyboru banku przez klientów indywidualnych z zastosowaniem analizy czynnikowej
(
Kaczmarek M.
), s. 129-136
artykuł:
Zastosowanie porządkowego skalowania Rascha do optymalizacji długości skali odpowiedzi
(
Węziak D.
), s. 137-146
artykuł:
Skale pięcio- i siedmiostopniowe : w poszukiwaniu optimum
(
Białowąs S.
), s. 147-151
artykuł:
Koncepcje rzetelności i trafności badań jakościowych - zastosowanie metody QAP
(
Sagan A.
), s. 154-164
artykuł:
Tworzenie map pojęciowych : jakościowa technika rekonstrukcji procesów kognitywnych
(
Worek B.
,
Perek-Białas J.
), s. 165-178
artykuł:
Ilościowe a jakościowe metody badania opinii i postaw konsumentów wobec produktów innowacyjnych
(
Frąckiewicz E.
,
Markowicz I.
), s. 179-189
artykuł:
Badania jakościowe w procesie rozwoju opakowania
(
Ankiel-Homa M.
), s. 190-195
artykuł:
Skuteczność pomiaru w metrycznych i niemetrycznych narzędziach predykcyjnych
(
Łapczyński M.
), s. 196-205
artykuł:
Wrażenie i percepcja w badaniach marketingowych
(
Ratajczyk P.
,
Sojkin B.
), s. 208-213
artykuł:
Satysfakcja konsumentów - praktyczne metody pomiaru
(
Olejniczak T.
), s. 214-221
artykuł:
Kodowanie danych w międzynarodowych badaniach kapitału intelektualnego przedsiębiorstw
(
Chlipała P.
), s. 222-230
artykuł:
Metoda wywiadu bezpośredniego - determinanty skuteczności
(
Mocek M.
,
Olejnik I.
), s. 231-237
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.