PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Medioznawcze
Rocznik
2021
Tom
---
Numer
t 22, nr 1 (84)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
t 22, nr 1 (84)
artykuł:
XI Ogólnopolska Konferencja Metodologiczna Medioznawców "Wirtualne: światy, społeczeństwa, tożsamości" (Warszawa, 19-20 listopada 2020 r.)
(
Dudziak-Kisio M.
,
Szeliga-Potocki A.
), s. 891-895
artykuł:
Wpływ mediów informacyjnych na zakres partycypacji politycznej użytkowników serwisu Twitter w Polsce. Struktura i działanie
(
Nożewski J.
), s. 826-839
artykuł:
Seminarium "Polskie uczelnie w rankingach »by subject« - droga do sukcesu" (17 grudnia 2020 r.). Wnioski dla nauk o komunikacji społecznej i mediach
(
Włodarczyk B.
), s. 896-899
artykuł:
Recenzja książki Magdaleny Szpunar "Kultura algorytmów", Kraków 2019
(
Tomkiewicz K.
), s. 900-903
artykuł:
Recenzja książki Giorgii Aiello i Katy Parry "Visual Communication. Understanding Images in Media Culture", Londyn 2020
(
Waszkiewicz-Raviv A.
), s. 904-907
artykuł:
Problemy mediów w nowej strategii Unii Europejskiej "wzmocnienia odporności demokratycznej"
(
Jaskiernia A.
), s. 880-890
artykuł:
Problem klasyfikacji wypowiedzi jako twierdzeń faktycznych lub sądów wartościujących w orzecznictwie Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu
(
Zaremba M.
), s. 871-879
artykuł:
Kampanie społeczne w dobie pandemii COVID-19 jako uniwersalne komunikaty perswazyjne w globalnym świecie
(
Stępniak K.
), s. 852-870
artykuł:
Analiza postrzegania prawdziwości informacji wśród studentów - podobieństwo super fake newsów do prawdziwych wiadomości
(
Rosińska K.
,
Brzóska P.
,
Nowak B.
), s. 840-851
artykuł:
Amatorzy, elity symboliczne, celebryci - nadawcy w internetowych serwisach Web 2.0
(
Juza M. M.
), s. 812-825
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.