PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Journal of Economics & Management / University of Economics in Katowice
Rocznik
2005
Tom
---
Numer
nr 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2
artykuł:
Social Conflicts in a Transforming Society. A Case of Poland and the Polish Society
(
Adamus-Matuszyńska A.
), s. 5-26
artykuł:
Statistical Description of Life-Time Alcohol Consumption Based on Survey Data
(
Barczak A. S.
,
Barczak P.
,
Mielecka-Kubień Z.
,
Wędzicha E.
), s. 27-43
artykuł:
Józef M. Bocheński's Analysis of "System" and "Finality" Notions
(
Czech A.
), s. 45-58
artykuł:
Process for Application of the Real Options Methodology in Investment Project Valuation
(
Marcinek K.
,
Ziarkowski R.
), s. 59-74
artykuł:
Intelligent Competitive Enterprise (Eruption Cluster Enterprise)
(
Mikolas Z.
,
Papalova M.
), s. 75-92
artykuł:
Economic Transformation as an Economical Category
(
Miszewski M.
), s. 93-99
artykuł:
Interactive Approach and its Applications in Managerial Decision Making Problems
(
Nowak M.
), s. 101-126
artykuł:
The Role of Psychology in the Period of Economic Transformation in Poland
(
Sowińska A.
), s. 127-134
artykuł:
Multicriterion Nonclassical Modeling Based on Multivalued Stochastic Dominance and Probabilistic Dominance in Capital Market
(
Trzpiot G.
), s. 135-145
artykuł:
Marketing as an Applied Discipline of the Economic Sciences. An Attempt at Identifying
(
Żabiński L.
), s. 147-179
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.