PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Rocznik
2010
Tom
---
Numer
nr 838
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 838
artykuł:
Ciągłość realizacji celów w przedsięwzięciach opartych na technologii informatycznej
(
Dymek D.
), s. 5-18
artykuł:
Opis procedury pozyskania i ujednolicenia danych w eksploracyjnej analizie artykułów naukowych
(
Grabowski M.
), s. 19-33
artykuł:
Informatyzacja systemu zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie
(
Kozioł M.
), s. 35-49
artykuł:
Diagnoza stanu e-administracji w Polsce
(
Magdoń J.
,
Nowarska B.
), s. 51-77
artykuł:
Przegląd zastosowań mediacji pomiędzy ontologiami
(
Paliwoda-Pękosz G.
), s. 79-88
artykuł:
Integracja heterogenicznych zasobów informacji
(
Put D.
), s. 89-98
artykuł:
Rola wielkości przedsiębiorstwa w uwarunkowaniach wdrożeń zintegrowanych systemów zarządzania
(
Soja P.
), s. 99-120
artykuł:
System klasy ERP jako narzędzie integracji przedsiębiorstwa
(
Soja P.
,
Put D.
), s. 121-138
artykuł:
Rola technologii XML w e-learningu
(
Stal J.
), s. 139-146
artykuł:
Zasady tworzenia polityki rachunkowości przedsiębiorstwa w kontekście wykorzystania systemów informatycznych
(
Trąbka J.
), s. 147-159
artykuł:
Możliwości wykorzystania zasobów Wikipedii w automatycznej ocenie merytorycznej prac tekstowych
(
Wołoszyn J.
), s. 161-174
artykuł:
Obserwacja zachowań zbiorowości klientów w komputerowym modelu systemu kolejkowego supermarketu
(
Wołoszyn P.
), s. 175-186
artykuł:
Wykorzystanie pola pod wykresem funkcji przynależności w analizie szeregów danych rozmytych
(
Wołoszyn J.
,
Wołoszyn P.
,
Urban W.
), s. 187-199
artykuł:
Wybrane zagadnienia modelowania procesów rzeczywistych za pomocą równań różnicowych
(
Urban W.
), s. 201-209
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.