PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Rocznik
2011
Tom
---
Numer
nr 208
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 208
artykuł:
Źródła informacji o produkcie a strategia komunikacji na rynku środków produkcji
(
Goryńska-Goldmann E.
,
Gazdecki M.
), s. 449-459
artykuł:
Zależności przyczynowe w diagnozie efektów komunikacyjnych
(
Sagan A.
), s. 73-84
artykuł:
Zachowania nabywcze a komunikacja marketingowa na rynku środków ochrony roślin
(
Stajszczak A.
), s. 472-481
artykuł:
Zachowania nabywców produktów mleczarskich, a procesy komunikacji rynkowej w przestrzeni handlowej
(
Krajewski K.
), s. 425-436
artykuł:
Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych w procesach komunikacji marketingowej w świetle badań
(
Gołąb-Andrzejak E.
), s. 189-198
artykuł:
Wykorzystywane nowe narzędzia komunikacji marketingowej przez firmy ubezpieczeniowe jako czynnik inspirujący zachowania klientów
(
Nowotarska-Romaniak B.
), s. 402-413
artykuł:
Wizerunek lubelskich przedsiębiorstw mleczarskich wśród nabywców finalnych : wyniki badań empirycznych
(
Iwanicka A.
,
Domańska K.
), s. 437-448
artykuł:
Strategiczny wymiar komunikacji rynkowej
(
Waśkowski Z.
), s. 23-31
artykuł:
Strategia komunikacji - perspektywa : konsument - konsument
(
Nicholls R.
), s. 53-62
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność wyzwaniem w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
(
Witek L.
), s. 300-309
artykuł:
Rozwój relacji business-to-business a komunikacja : jak strukturyzacja relacji wpływa na wymianę informacji
(
Leszczyński G.
,
Zieliński M.
), s. 511-521
artykuł:
Reputacja zakładów ubezpieczeń w ocenie klientów indywidualnych i instytucjonalnych
(
Olszewska D.
,
Bajurna B.
), s. 414-424
artykuł:
Przekazy reklamowe a kompetencje komunikacyjne odbiorców
(
Rogala A.
), s. 233-243
artykuł:
Problem manipulacji w promocji w świetle badań przyszłych twórców przekazów
(
Chlipała P.
), s. 255-265
artykuł:
Postrzeganie reklam kontrowersyjnych przez studentów : w świetle wyników badania
(
Nalezińska A.
,
Rawski M.
), s. 288-299
artykuł:
Postrzeganie poszerzonej rzeczywistości wśród młodych konsumentów
(
Dziewanowska K.
,
Kacprzak-Choińska A.
), s. 165-176
artykuł:
Postawy polskich konsumentów wobec wybranych instrumentów promocji
(
Świątkowska M.
), s. 266-276
artykuł:
Postawy jawne i utajone a badanie skuteczności komunikatów marketingowych
(
Wielicka-Regulska A.
,
Nestorowicz R.
,
Jerzyk E.
), s. 143-152
artykuł:
Opinie konsumentów na temat reklamy
(
Rudzewicz A.
), s. 277-287
artykuł:
Oczekiwania reklamodawców oraz stopień ich spełnienia przez agencje reklamowe jako element jakości komunikacji marketingowej
(
Taranko T.
), s. 177-188
artykuł:
Ocena komunikacji marketingowej banków w opinii studentów
(
Peszko K.
,
Zdanowska M.
), s. 391-401
artykuł:
Ocena działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu przedsiębiorstw elektroenergetycznych w opinii klientów indywidualnych
(
Budzanowska-Drzewiecka M.
,
Dudzińska-Korczak N.
,
Lipińska A.
), s. 310-320
artykuł:
O pewnych przesłankach tworzenia zintegrowanej komunikacji marketingowej (IMC)
(
Prymon M.
), s. 95-107
artykuł:
Nieetyczne działania detalistów z zakresu komunikacji marketingowej a ich postrzeganie przez polskich nabywców
(
Baruk A. I.
), s. 358-369
artykuł:
Nabywcy a komunikacja marketingowa społecznie odpowiedzialnych przedsiębiorstw handlu detalicznego
(
Stefańska M.
), s. 321-333
artykuł:
Marketing w MŚP, wybrane aspekty zachowań i oceny dokonywanych wyborów narzędzi komunikacji między przedsiębiorstwem a rynkiem
(
Heryszek T.
), s. 201-211
artykuł:
Kwantytatywna ocena jakości procesu komunikacji rynkowej
(
Niewiadomski P.
), s. 108-119
artykuł:
Koncepcja zintegrowanej komunikacji rynkowej - ujęcie dynamiczne - a potrzeby zarządzania strategicznego
(
Krajewski K.
,
Świątkowska M.
,
Górska-Warsewicz H.
), s. 32-41
artykuł:
Komunikowanie społecznej odpowiedzialności na stronach internetowych przedsiębiorstw
(
Aniszewska G.
), s. 334-344
artykuł:
Komunikacja z krwiodawcą : błędy : trudności : konsekwencje
(
Majchrzak-Lepczyk J.
), s. 522-532
artykuł:
Komunikacja w światach wirtualnych
(
Więcek-Janka E.
), s. 153-164
artykuł:
Komunikacja przedsiębiorstw handlu detalicznego z klientami
(
Dybka S.
), s. 347-357
artykuł:
Komunikacja na rynku B2C i B2B podczas jeździeckiej imprezy sportowej
(
Tarant S.
), s. 482-492
artykuł:
Komunikacja marketingowa w fazie wprowadzania nowego produktu bankowego dla kobiet : na przykładzie konta na obcasach w Banku Zachodnim WBK
(
Walkowiak-Markiewicz K.
), s. 380-390
artykuł:
Komunikacja marketingowa - perswazja czy manipulacja? W stronę reguły 30-70
(
Wiktor J. W.
), s. 11-22
artykuł:
Komunikacja i zaufanie w aspekcie relacji partnerskich na rynku budowlanym
(
Signetzki J.
), s. 460-471
artykuł:
Komunikacja a metody biometryczne - perspektywy i kontrowersje
(
Borowiecki M.
), s. 85-94
artykuł:
Komplementarność i substytucyjność narzędzi komunikacji
(
Koczerga M.
), s. 212-220
artykuł:
Instrumenty komunikacji rynkowej w tworzeniu strategii rozwoju społeczności lokalnych
(
Bosiacki S.
,
Śniadek J.
), s. 221-232
artykuł:
Fotokody jako nowy sposób komunikacji z odbiorcą
(
Nogieć J.
), s. 244-254
artykuł:
Ewolucja komunikacji rynkowej a model budowania sukcesu organizacji - aspekty strategiczne, operacyjne, organizacyjne i finansowe
(
Kozielski R.
), s. 42-52
artykuł:
Dwutorowe modele przetwarzania informacji a ocena produktu
(
Wanat T.
), s. 120-130
artykuł:
Determinanty komunikacji marketingowej na rynku bielizny
(
Widelska U.
), s. 493-502
artykuł:
Deficyty komunikacyjne jako determinanta implementacji integracji komunikacji przedsiębiorstwa
(
Zajkowska M.
), s. 63-72
artykuł:
Badanie oczekiwanej jakości informacji o produktach pozyskiwanych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych
(
Szafrański M.
,
Ganas M.
), s. 131-142
artykuł:
Architektura jako narzędzie komunikacji marketingowej
(
Janowicz R.
), s. 503-510
artykuł:
Analfabetyzm finansowy jako bariera w komunikacji z konsumentami na rynku usług finansowych
(
Smyczek S.
), s. 370-379
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.