PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Konsumpcja i Rozwój
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
nr 2 (3)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2 (3)
artykuł:
Polityka konsumpcji
(
Bywalec C.
), s. 3-17
artykuł:
Konsument a perspektywa instrumentalna i perspektywa klienta w koncepcji marketingu
(
Garbarski L.
), s. 18-26
artykuł:
Strategiczne znaczenie badań konsumenckich w kreowaniu tożsamości marki
(
Janiszewska K.
), s. 27-36
artykuł:
Konsument w strategii współczesnego przedsiębiorstwa
(
Maciejewski G.
), s. 37-46
artykuł:
Meandry dobra i zła : rozważania na marginesie książek
(
Odorzyńska-Kondek J.
), s. 47-55
artykuł:
Gospodarstwo domowe jako kreator przemian społecznych i gospodarczych
(
Światowy G.
), s. 56-66
artykuł:
Sensory Impact on Customer Behaviour
(
Grębosz M.
,
Wrońska B.
), s. 67-77
artykuł:
Konsumpcja w Polsce na tle pozostałych krajów Unii Europejskiej
(
Kuśmierczyk K.
,
Piskiewicz L.
), s. 78-93
artykuł:
Inwestowanie w rozwój kapitału ludzkiego przez polskie gospodarstwa domowe
(
Janoś-Kresło M.
), s. 94-112
artykuł:
Zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w okresie kryzysu finansowo-ekonomicznego
(
Zalega T.
), s. 113-126
artykuł:
Usługi e-administracji w ocenie przedsiębiorców
(
Dąbrowska A.
,
Trawnicki W.
), s. 127-140
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.