PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Public relations w perspektywie naukowej
Czasopismo
Prace Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rocznik
2016
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Public relations w perspektywie naukowej
artykuł:
Zastosowanie map poznawczych w rozwiązywaniu problemów public relations
(
Adamus-Matuszyńska A.
,
Michnik J.
), s. 44-57
artykuł:
Zastosowanie analizy semiotycznej w public relations
(
Marzec I.
,
Kocoń P.
), s. 75-81
artykuł:
Wizerunek i kultura organizacyjna podmiotów leczniczych
(
Austen A.
,
Kwiecińska-Bożek L.
), s. 58-65
artykuł:
Viktor Orban's Hungarian model of transitional public relations
(
Ławniczak R.
), s. 163-176
artykuł:
The "Varicose veins? Prevent them!" Campaign in the light of building up the category of products against varicose veins in Poland
(
Loga K.
,
Trębecki J.
), s. 156-162
artykuł:
Promoting social innovation in the public sector. Investment, innovation, impact
(
Montero A. L.
), s. 177-182
artykuł:
Prawno-społeczne uwarunkowania tworzenia wizerunku polskiego kontyngentu wojskowego w Czadzie
(
Bodziany M.
,
Kocoń P.
), s. 66-74
artykuł:
Pragma-dialektyczna analiza dyskursu argumentacyjnego dotyczącego społecznej odpowiedzialności mediów w polskojęzycznych tekstach naukowych
(
Gołuchowski J.
,
Konieczna D.
,
Losa-Jonczyk A.
), s. 100-115
artykuł:
Kreatywne przywództwo - opracowanie skali pomiaru
(
Laska K.
), s. 82-90
artykuł:
Informacja w przestrzeni publicznej a zjawisko korupcji i jego postrzeganie
(
Maćkowska R.
), s. 116-124
artykuł:
European Communication Monitor 2014 - nowe trendy w komunikowaniu
(
Rydzak W.
,
Verhoeven P.
), s. 91-99
artykuł:
Etyczny pracownik PR w opinii studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
(
Polok G.
,
Put A.
), s. 139-155
artykuł:
E-business Collaboration Club: A case of public relations and information technology
(
Chen Y.-W.
,
Hsieh J.-C.
,
Wang J.-S.
,
Hsieh S.
), s. 183-192
artykuł:
CSR - jak to robią najlepsi na świecie? Analiza wybranych przykładów
(
Ochwat M.
), s. 125-138
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.