PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
3
Czasopismo
Studia i Materiały Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą
Rocznik
2004
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
E-Business Development Challenges in Transition Economies : a Perspectives on Lithuania
(
Damaskopoulos P.
,
Gatautis R.
), s. 6-18
artykuł:
Wybrane źródła konkurencyjnej przewagi przedsiębiorstwa w przestrzeni internetowej
(
Jelonek D.
), s. 19-26
artykuł:
Rodzaje badań marketingowych i obszary ich wykorzystania w handlu elektronicznym
(
Łaszkiewicz A.
,
Stawiszyński M.
), s. 27-34
artykuł:
Rola klienta w e-działalności firmy
(
Starostka-Patyk M.
), s. 46-58
artykuł:
Nowe wyzwanie dla polskiej e-gospodarki
(
Straszak A.
), s. 59-64
artykuł:
Zarządzanie wiedzą dziedzinową jako czynnik rozwoju narzędzi wspomagania decyzji w przedsiębiorstwach rolnych
(
Bojar W.
), s. 66-74
artykuł:
Kodyfikacja wiedzy w organizacji
(
Materska K.
), s. 75-85
artykuł:
Model planowania e-działalności w małych i średnich przedsiębiorstwach
(
Grabara J. K.
), s. 87-94
artykuł:
Wybrane aspekty modelowania procesów biznesowych
(
Heczko M.
,
Jagodziński M.
,
Kiwer M.
), s. 95-104
artykuł:
Enterprise Resource Planning and Maxim - Max Methodology
(
Krupa K.
), s. 127-134
artykuł:
Metodyka DIANA, a narzędzia klasy CRM-CSM
(
Michalewski E.
), s. 135-145
artykuł:
Systemy informatyczne we współczesnych problemach ekologii i ochrony środowiska wodnego w Krajach Unii Europejskiej
(
Sekulska-Nalewajko J.
,
Kuzański M.
), s. 146-156
artykuł:
Information Technology in the Creation of Organizational Strategy
(
Unold J.
), s. 157-165
artykuł:
Bariery stosowania innowacyjnych metod na przykładzie EDI
(
Grabara I.
), s. 196-211
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.