PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Oeconomica Posnaniensia
Rocznik
2018
Tom
6
Numer
nr 5 Uwarunkowania, formy i narzędzia komunikacji marketingowej
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 5 Uwarunkowania, formy i narzędzia komunikacji marketingowej
artykuł:
Wyzwania integracji komunikacji marketingowej w kontekście zjawiska outsourcingu i wirtualizacji marketingu
(
Hajduk G.
), s. 33-44
artykuł:
Wykorzystanie influencer marketingu w kreowaniu relacji z klientami pokolenia Y
(
Stopczyńska K.
), s. 104-115
artykuł:
Wykorzystanie aplikacji mobilnych jako formy wirtualnej komunikacji z pacjentem
(
Pilarczyk B.
,
Rogala A.
), s. 69-89
artykuł:
Wpływ kolejności prezentacji produktu i wielkości opakowania produktu na preferencje nabywców w handlu online. Moderująca rola wiary we własną intuicję zakupową
(
Wanat T.
), s. 130-147
artykuł:
Wkład neuromarketingu do wiedzy na temat reklamy - próba systematyzacji wątków badawczych
(
Budzanowska-Drzewiecka M.
), s. 19-32
artykuł:
Promocja osobista w komunikacji marketingowej. Charakterystyka psychologiczna najlepszych prezenterów w świetle badań własnych
(
Trojanowski M.
), s. 116-129
artykuł:
Opis projektu crowdfundingowego a skłonność do jego wspierania przez darczyńców
(
Awdziej M.
,
Tkaczyk J.
,
Krzyżanowska J.
), s. 7-18
artykuł:
Media społecznościowe w pracy akademików marketingu w Polsce - badania empiryczne
(
Mazurek G.
), s. 45-56
artykuł:
Jakościowe metody badawcze w procesie rozwoju innowacji produktowej a możliwości wykorzystania mediów społecznościowych
(
Słupińska (Peszko) K.
,
Szwajlik A.
), s. 90-103
artykuł:
Ewolucja instrumentarium marketingu bezpośredniego
(
Niedzielska A.
), s. 57-68
artykuł:
Badanie reakcji konsumentów na przekaz reklamowy. Przykład wykorzystania elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych
(
Wąsikowska B.
), s. 148-159
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.