PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Economics and Business Review
Rocznik
2016
Tom
2 (16)
Numer
nr 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2
artykuł:
The Value of Trust in inter-Organizational Relations
(
Chrupała-Pniak M.
,
Grabowski D.
,
Sulimowska-Formowicz M.
), s. 127-143
artykuł:
The Risk of the Increasing Divergence of the Eurozone and the Problem of Macroeconomic Imbalances in a Three-Gap Model
(
Pera J.
), s. 18-38
artykuł:
The Institutionalization of Practice : a Processual Perspective on Value co-Creation
(
Patora-Wysocka Z.
), s. 113-126
artykuł:
The Attitude to Luxury amongst Young Polish and Portuguese Consumers
(
Dryl W.
,
Kozłowski A.
), s. 94-112
artykuł:
Testing the Weak-Form Efficiency of Agriculture's Capital Markets
(
Ghimire B.
,
Annussek K.
,
Harvey J.
,
Sharma S.
), s. 3-17
artykuł:
Structural Barriers to Research and Development Activities in Emerging Markets : The Case of Poland, the Czech Republic, Slovakia and Hungary
(
Odrobina A.
), s. 39-53
artykuł:
Relationships and Trust in Perceiving Price Fairness : An Exploratory Study
(
Hinner M. B.
), s. 54-73
artykuł:
Improving Student Outcomes through the Well Designed Use of Computer Technology in University Business Classes
(
Swenson Roth W.
,
Butler D. S.
), s. 144-161
artykuł:
Comparing Consumers' Value Perception of Luxury Goods : Is National Culture a Sufficiently Explanatory Factor?
(
Stępień B.
,
Pinto Lima A.
,
Sagbansua L.
,
Hinner M. B.
), s. 74-93
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.