PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia i Prace WNEiZ US
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
nr 43 T. 3 Zarządzanie
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 43 T. 3 Zarządzanie
artykuł:
Zmiany w zachowaniach nabywców na rynku mody
(
Sempruch-Krzemińska K.
,
Kall J.
,
Perchla-Włosik A.
,
Raciniewska A.
), s. 371-380
artykuł:
Zdrowotne i środowiskowe uwarunkowania decyzji konsumentów a tendencje rozwoju spożycia artykułów rybnych
(
Knap R.
,
Włodarczyk K.
), s. 165-175
artykuł:
Zakupy on-line w opiniach e-konsumentów z wybranych krajów Europy
(
Maciejewski G.
), s. 219-230
artykuł:
Zachowania współczesnych konsumentów a funkcjonowanie organizacji
(
Pluta A.
), s. 351-359
artykuł:
Zachowania nabywcze w internecie e-konsumentów w Austrii, Niemczech i Szwajcarii
(
Wolny R.
), s. 445-457
artykuł:
Zachowania nabywcze polskich e-konsumentów na rynku
(
Pacut M.
), s. 319-328
artykuł:
Zachowania konsumentów województwa pomorskiego na rynku kawy naturalnej jako przesłanka działań marketingowych
(
Bartkowicz J.
,
Rybowska A.
), s. 7-19
artykuł:
Zachowania konsumenckie w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu
(
Mazur-Wierzbicka E.
), s. 241-250
artykuł:
Zachowania klientów wobec ogłoszeń CSR
(
Pawlak M.
), s. 329-338
artykuł:
Zachowania klientów indywidualnych wobec działań marketingowych operatorów logistycznych
(
Dyczkowska J.
), s. 89-98
artykuł:
Zachowania gospodarstw domowych z dzieckiem z niepełnosprawnością na rynku usług finansowych na tle zasobności polskich gospodarstw domowych
(
Dąbrowska A.
,
Janoś-Kresło M.
), s. 65-78
artykuł:
Wybrane aspekty zachowań konsumentów na rynku pieczywa w świetle badań ankietowych
(
Sajdakowska M.
,
Fabiańska J.
), s. 361-369
artykuł:
Wybrane aspekty e-konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych
(
Wołoszyn A.
,
Stanisławska J.
), s. 471-481
artykuł:
Wiedza finansowa a analfabetyzm konsumencki na rynku usług finansowych
(
Smyczek S.
), s. 381-390
artykuł:
Uwarunkowania decyzji podejmowanych przez nabywców usług edukacyjnych w Polsce na tle tendencji międzynarodowych
(
Nikodemska-Wołowik A. M.
,
Andruszkiewicz K.
), s. 291-300
artykuł:
Trudności gospodarstw domowych w zaspokajaniu potrzeb i zmiana strategii radzenia sobie z nimi na przestrzeni lat
(
Dziakowicz-Grudzień A.
), s. 99-110
artykuł:
Teoretyczne i praktyczne aspekty badania utajonych postaw konsumentów wobec marek
(
Marciniak B.
), s. 231-240
artykuł:
Spożycie pieczywa i produktów zbożowych w gospodarstwach domowych według grup społeczno-ekonomicznych w Polsce
(
Stanisławska J.
,
Kurzawa I.
), s. 391-401
artykuł:
Problem sezonowości popytu w turystyce na przykładzie wykorzystania bazy noclegowej w hotelach nadmorskich
(
Dudziak S.
,
Borzyszkowski J.
), s. 79-88
artykuł:
Poziom bezpieczeństwa finansowego a zachowania konsumpcyjne gospodarstw domowych w Polsce
(
Kozera A.
,
Głowicka-Wołoszyn R.
), s. 187-197
artykuł:
Poszukiwanie informacji w procesie zakupu usług
(
Lipowski M.
), s. 209-217
artykuł:
Postrzeganie żywności o działaniu prozdrowotnym jako determinanta zachowań nabywczych konsumentów
(
Jeżewska-Zychowicz M.
,
Kowalczuk I.
), s. 143-152
artykuł:
Postawy konsumentów wobec zachowań z zakresu konsumpcji wspólnej - czy ekonomia współdzielona ma szanse na upowszechnienie?
(
Burgiel A.
), s. 29-38
artykuł:
Postawy i zachowania kobiet wobec żywności prozdrowotnej
(
Kozirok W.
,
Marciszewicz E.
,
Babicz-Zielińska E.
), s. 199-208
artykuł:
Postawy i zachowania kobiet wobec innowacji produktowych na rynku kosmetycznym
(
Suszek-Namroży A.
,
Zabrocki R.
), s. 403-411
artykuł:
Ocena zachowań żywieniowych i realizacji funkcji żywieniowej rodziny przez wybraną grupę młodzieży z terenów wiejskich
(
Platta A.
,
Suszek-Namroży A.
), s. 339-349
artykuł:
Motywy i bariery konsumpcji innowacyjnych produktów żywnościowych
(
Jasiulewicz A.
), s. 133-141
artykuł:
Konsumpcja mleka i przetworów mlecznych w gospodarstwach domowych w latach 2004-2013
(
Grzybowska-Brzezińska M.
,
Grzywińska-Rąpca M.
), s. 120-131
artykuł:
Konsumpcja hedonistyczna a konsumpcja etyczna. Czy potrzebna jest społecznie odpowiedzialna konsumpcja?
(
Bylok F.
), s. 39-55
artykuł:
Konsument na rynku usług ekoagroturystycznych
(
Wilk I.
), s. 435-443
artykuł:
Konsument na rynku turystycznym xxi wieku - wybrane aspekty
(
Niemczyk A.
), s. 281-289
artykuł:
Konsument jako członek organizacji - szersza perspektywa koprodukcji
(
Mitręga M.
,
Małecka A.
), s. 261-269
artykuł:
Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu - na przykładzie firmy Danone
(
Michalak J.
,
Warzocha Z.
,
Gamrat E.
), s. 251-260
artykuł:
Konsumenci i konsumpcja wobec wyzwań XXI wieku
(
Olejniczuk-Merta A.
), s. 301-317
artykuł:
Innowacyjność konsumentów na rynku żywności
(
Kowalczuk I.
,
Jeżewska-Zychowicz M.
), s. 177-186
artykuł:
Identyfikacja determinant zakupów przez internet w polskich gospodarstwach domowych przy zastosowaniu uogólnionego modelu tobitowego
(
Wołoszyn A.
,
Głowicka-Wołoszyn R.
,
Stanisławska J.
,
Wysocki F.
), s. 459-469
artykuł:
Heteronorma czy różnicowanie? : oczekiwania mniejszości w zakresie komunikacji marketingowej
(
Wilczak J.
), s. 425-433
artykuł:
Etnocentryczny wymiar prosumpcyjnej aktywności polskich nabywców
(
Baruk A. I.
), s. 21-28
artykuł:
E-konsument w grupie wiekowej 55+
(
Gregor B.
,
Kaczorowska-Spychalska D.
), s. 111-120
artykuł:
Design management jako odpowiedź na wyzwania stawiane przez konsumentów przyszłości
(
Caban-Piaskowska K.
), s. 57-64
artykuł:
Czynniki kształtujące wydatki na żywność i napoje bezalkoholowe gospodarstw domowych w Polsce
(
Turczak A.
), s. 413-424
artykuł:
Bojkotowanie produktów a dochody konsumentów na rynku europejskim
(
Zasuwa G.
), s. 483-493
artykuł:
Behawioralne zaangażowanie klientów w przestrzeni wirtualnej
(
Kieżel M.
,
Wiechoczek J.
), s. 153-164
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.