PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rocznik
2017
Tom
---
Numer
nr 330
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 330
artykuł:
Wyznaczniki satysfakcji klientów korzystających z usług medycyny estetycznej
(
Ankiel M.
,
Kuczyńska A.
), s. 7-15
artykuł:
Analiza wybranych elementów subiektywnej i egocentrycznej jakości życia
(
Błoński K.
), s. 16-24
artykuł:
Strategie migracji klientów a lojalność względem dostawcy usług
(
Bondos I.
), s. 25-36
artykuł:
Kompetencje osób młodych vs. osób starszych (wybrane zagadnienia)
(
Dąbrowska A.
,
Janoś-Kresło M.
), s. 37-47
artykuł:
Determinanty zmiany pozycji rynkowej klientów indywidualnych na rynku usług prawnych
(
Gnusowski M.
), s. 48-56
artykuł:
Identification of Nostalgic Brands Existing on The Polish Market in the Light of Empirical Research
(
Grębosz-Krawczyk M.
,
Siuda D.
), s. 57-65
artykuł:
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów - przegląd literatury
(
Hanus G.
), s. 66-75
artykuł:
Wikinomia, czyli masowa, spontaniczna współpraca społeczności internetowych
(
Kowalska M.
), s. 76-88
artykuł:
Wpływ tradycji rodzinnych na zachowania konsumentów wobec dziczyzny
(
Kwiecińska K.
), s. 86-95
artykuł:
Rezygnacja z usługi - czy dostawcy utrudniają klientom odejścia?
(
Lipowski M.
,
Angowski M.
), s. 96-105
artykuł:
Postrzegane przez młodych polskich konsumentów bariery w transgranicznych zakupach internetowych
(
Mącik R.
), s. 106-118
artykuł:
Zróżnicowanie form konsumpcji kolaboratywnej - teoria i wstępne wyniki badań
(
Małecka A.
,
Mitręga M.
), s. 119-127
artykuł:
Konsument a wyzwania technologiczne XXI wieku
(
Mróz B.
), s. 139-149
artykuł:
Co-branding uczelni a lojalność wobec marki
(
Mróz-Gorgoń B.
,
Wasiak-Poniatowski J.
), s. 150-161
artykuł:
Reklama wybranych dóbr i usług w świetle regulacji prawnych i kodeksu etyki reklamy
(
Ozimek I.
,
Bobola A.
,
Szlachciuk J.
), s. 162-172
artykuł:
Zmiany w poziomie wydatków polskich gospodarstw domowych na leki i artykuły medyczne oraz medyczne dobra trwałego użytku
(
Orlińska K.
), s. 173-183
artykuł:
Jak kupuje generacja Y?
(
Ratajczyk M.
), s. 184-193
artykuł:
Zamożność i siła nabywcza ludności jako wyznaczniki poziomu życia w Polsce
(
Sojkin B.
), s. 194-204
artykuł:
Czynniki konkurencyjności przedsiębiorstw przemysłu spożywczego w Polsce
(
Szwacka-Mokrzycka J.
), s. 205-213
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.