PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych
Czasopismo
Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Rocznik
2005
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych
artykuł:
Uwarunkowania rozwoju badań marketingowych w internecine
(
Sojkin B.
,
Ratajczyk P.
), s. 15-22
artykuł:
Wykorzystanie internetu w tworzeniu inteligentnych systemów wspomagania decyzji marketingowych w przedsiębiorstwie
(
Kałążna-Drewińska U.
), s. 23-32
artykuł:
Obszary zastosowań badań marketingowych przez Internet
(
Sobocińska M.
), s. 33-39
artykuł:
Badania marketingowe w Internecie
(
Spyra S.
), s. 41-44
artykuł:
Problemy efektywności badań marketingowych prowadzonych w Internecie
(
Światowy G.
,
Nogieć J.
), s. 45-53
artykuł:
Badania panelowe za pośrednictwem Internetu
(
Gregor B.
,
Stawiszyński M.
), s. 55-64
artykuł:
Bez emocji o wykorzystywaniu Internetu w badaniach marketingowych
(
Olejniczuk-Merta A.
), s. 65-72
artykuł:
Zastosowanie Internetu w badaniach marketingowych polskich spółek giełdowych - wyniki badań
(
Mazurek G.
), s. 73-81
artykuł:
Internet jako narzędzie pozyskiwania i gromadzenia informacji przez przedsiębiorstwa : wyniki badań
(
Frąckiewicz E.
,
Rudawska E.
), s. 83-89
artykuł:
Rola Internetu w badaniach marketingowych przedsiębiorstw
(
Seweryn J.
), s. 91-96
artykuł:
Wirtualny serwis jako narzędzie badań rynkowych - perspektywa producenta urządzeń
(
Ines de M.
), s. 97-103
artykuł:
Metody pomiarów i źródła błędów w badaniach oglądalności witryn internetowych
(
Kapera K.
,
Kuziak M.
), s. 105-116
artykuł:
Internetowe bazy danych o organizacjach pozarządowych - funkcje i cechy
(
Iwankiewicz-Rak B.
), s. 117-122
artykuł:
Zastosowanie internetowych badań marketingowych w gminach województwa lubelskiego
(
Mącik R.
), s. 123-132
artykuł:
Przesłanki wykorzystania Internetu w badaniach marketingowych samorządów lokalnych
(
Rabsztyn B.
), s. 133-140
artykuł:
Wykorzystanie Internetu w badaniach konkurencji
(
Kaczmarczyk S.
), s. 143-151
artykuł:
Monitorowanie rynku za pośrednictwem Internetu przez krajowe przedsiębiorstwa przemysłowe
(
Dąbrowski D.
), s. 153-160
artykuł:
Wykorzystanie Internetu w przygotowaniu badań bezpośrednich na europejskim rynku odbiorców przemysłowych na przykładzie badań europejskiego rynku odlewniczego
(
Filas M.
), s. 161-168
artykuł:
Badanie zachowań klientów internetowych za pomocą web mining
(
Krzaczyńska A.
), s. 169-175
artykuł:
Marketingowe testowanie produktów on-line
(
Wiechoczek J.
), s. 177-185
artykuł:
Możliwości wykorzystania Internetu w konsumenckiej ocenie opakowań
(
Ankiel-Homa M.
,
Olejniczak T.
), s. 187-194
artykuł:
Zastosowanie Internetu w badaniach efektywności działań reklamowych
(
Reformat B.
), s. 195-200
artykuł:
Skłonność do uczestnictwa w internetowych badaniach ankietowych na rynku business-to-business
(
Kaniewska-Sęba A.
,
Leszczyński G.
,
Pilarczyk B.
), s. 203-211
artykuł:
Postawy konsumentów wobec internetowych badań marketingowych
(
Grabowska A.
), s. 213-218
artykuł:
Postawy konsumentów wobec badań internetowych prowadzonych przez banki
(
Smyczek S.
), s. 219-227
artykuł:
Motywacje udziału w badaniach on-line a wiarygodność ich wyników
(
Czarnecki A.
), s. 229-233
artykuł:
Ochrona danych osobowych a internetowe badania marketingowe
(
Janik E.
,
Kucia M.
), s. 237-242
artykuł:
Marketing i Internet w dydaktyce polskich ekonomicznych szkół wyższych
(
Frąckiewicz E.
), s. 243-247
artykuł:
Wirtualizacja w nowej gospodarce
(
Lotko A.
), s. 249-255
artykuł:
Internet jako narzędzie wspomagania długookresowych relacji z pacjentem
(
Matysiewicz J.
), s. 257-263
artykuł:
Rola Internetu jako bezpośredniego kanału dystrybucji w Polsce
(
Bilińska-Reformat K.
), s. 265-272
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.