PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Horyzonty Wychowania
Rocznik
2016
Tom
15
Numer
nr 33 Philosophy of Education Today
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 33 Philosophy of Education Today
artykuł:
Jesuit Philosophy of Contemplative Education
(
Pasierbek W.
), s. 9-22
artykuł:
When Nothing Seems to Be Questionable Anymore. Tracking the Political Implications of (Religious) "Bildung"
(
Lehner-Hartmann A.
), s. 23-38
artykuł:
Exclusive Humanism as a Challenge for Moral-Ethical Upbringing
(
Bociek K.
,
Wajsprych D.
), s. 39-50
artykuł:
Religious Education in Austria: Between Confessionality and Pluralism
(
Weirer W.
), s. 51-65
artykuł:
Routinen der Vielfalt: Praktiken der Anerkennung im pädagogischen Feld
(
Czejkowska A.
), s. 67-83
artykuł:
CSR Education in Poland - Current Situation and Future Challenges
(
Popowska M.
), s. 87-101
artykuł:
The Role of Higher Education in Developing Students' Entrepreneurial Intentions
(
Buchta K.
,
Jakubiak M.
,
Skiert M.
,
Turosz M. A.
), s. 103-117
artykuł:
Exploring Entrepreneurial Spirit of Students at Warsaw School of Economics in Warsaw
(
Sołek-Borowska C.
), s. 119-129
artykuł:
Developing Enterprise in Teaching Processes Managed by PhD Students. Case Studies
(
Jabłonowska L.
), s. 131-146
artykuł:
Innovation Trapped in the Benchmarking Mechanism
(
Karpińska A.
), s. 147-164
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.