PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
nr 9
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 9
artykuł:
Dezinternacjonalizacja - wyzwanie dla teorii marketingu międzynarodowego?
(
Trąpczyński P.
), s. 2-9
artykuł:
Rola mediów w kształtowaniu wizerunku
(
Dąbrowski T. J.
), s. 10-15
artykuł:
Wykorzystanie metody refleksji strategicznej w procesie wyboru rynków docelowych
(
Rawski M.
), s. 16-23
artykuł:
Marketing sąsiedztwa - stosowanie metod komunikacji mobilnej w działaniach marketingowych
(
Szulc R.
,
Ciszewski P.
), s. 24-32
artykuł:
Problemy zarządzania relacjami w kanałach dystrybucji przemysłu odzieżowego
(
Daroń M.
,
Wójcik-Mazur A.
), s. 33-40
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.