PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie
Rocznik
2020
Tom
---
Numer
nr specjalny
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr specjalny
artykuł:
Work-Life Balance in the Post-Pandemic World
(
Hoffmann-Burdzińska K.
,
Austen A.
), s. 119-136
artykuł:
Virtual Tourism in the Era of Coronavirus Pandemic - Challenges and Hopes
(
Pabian B.
), s. 147-157
artykuł:
The Internet in Management of Value for Customers in the Sector of Culture in the Era of Coronavirus Pandemic
(
Sobocińska M.
), s. 71-86
artykuł:
Purchase Decisions in the Age of Crisis. Impact of COVID-19 Pandemic on Consumer Choices
(
Hofman-Kohlmeyer M.
), s. 185-201
artykuł:
Impact of the Coronavirus Pandemic on the Change in Behavior of Polish Consumers
(
Reformat B.
), s. 173-184
artykuł:
Impact of the Coronavirus Pandemic on Dynamic Relationship Management in Enterprises in the SME Sector
(
Podgórski R.
), s. 103-117
artykuł:
Fitness Clubs Facing Covid-19 Lockdown
(
Komańda M.
), s. 159-172
artykuł:
Dominant Business-to-Customer Relationships in the Era of Covid-19 Pandemic
(
Dewalska-Opitek A.
), s. 87-102
artykuł:
Corporate Social Responsibility in Time of Pandemic
(
Babińska D.
), s. 9-20
artykuł:
Conducting Personal Sale's Activities on B2B Markets in Conditions of Coronavirus Pandemic - Selected Aspects
(
Pabian A.
), s. 203-214
artykuł:
Changes in Public Relations Management in the Era of Coronavirus Pandemic
(
Adamus-Matuszyńska A.
,
Maćkowska R.
), s. 39-55
artykuł:
Changes in Marketing Strategies in the Fashion Sector Caused by the COVID-19 Pandemic
(
Szymczyk J.
), s. 215-229
artykuł:
Challenges in the Sphere of the Fulfilment of Information Obligations by Public Companies in the Face of the Coronavirus Threat
(
Żak K.
), s. 57-70
artykuł:
Business Model as the Success Factor in the Era of Coronavirus Pandemic
(
Bilińska-Reformat K.
), s. 21-37
artykuł:
Assessing Attitudes of Students Regarding E-Learning during Pandemic
(
Grzeszczyk T. A.
), s. 137-146
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.