Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | z. 68 | 299-311
Tytuł artykułu

Sprawność wykorzystania narzędzi komunikacji e-mailowej w sprzedaży produktu turystycznego

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Performance Evaluation of E-Mail Communication Tools in Touristic Product Salesment
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Niniejszy artykuł prezentuje ocenę sprawności komunikacji biur podróży z województwa śląskiego z ich potencjalnymi klientami. Ocenę uzyskano za pomocą internetowej ankiety zamaskowanej, ukierunkowując prowadzone badania na aspekt znaczenia komunikacji e-mailowej w budowaniu przewagi konkurencyjnej i kreowaniu innowacyjnych kanałów dystrybucji usług turystycznych.(abstrakt oryginalny)
EN
This publication presents the assessment of the communication efficiency of travel agencies from Silesia to their potential customers. The assessment was obtained usage of an online disguised survey. The research was directed to determine the importance of e-mail communication usage to increase competitive advantage and create innovative distribution channels for touristic services.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
299-311
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Śląska
  • Politechnika Śląska
  • Politechnika Śląska
Bibliografia
  • 1. Churchill G.: Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne. PWN, Warszawa 2002.
  • 2. Jakóbczyk-Gryszkiewicz J., Gryszkiewicz B.: Komunikacja marketingowa w turystyce. Wydawnictwo Śląsk, Katowice 2007.
  • 3. Kurek W.: Turystyka. PWN, Warszawa 2007.
  • 4. Łaciak J.: Uczestnictwo Polaków w wyjazdach turystycznych w 2010. Instytut Turystyki, Warszawa 2011.
  • 5. Łazarek R.: Ekonomia turystyki. Zakład Wydawniczy DrukTur, Warszawa 1999.
  • 6. Maison D., Noga-Bogomilski A.: Badania marketingowe. Od teorii do praktyki. Gdańskie Wyd. Psychologiczne, Gdańsk 2007.
  • 7. Marka R.: Sprzedaż usług turystycznych w Internecie, www.turystykamalopolska.pl (dostęp z dnia 22.03.2013 r.).
  • 8. Naumowicz K.: Turystyka. Politechnika Szczecińska, Szczecin 1986.
  • 9. Płocka J.: Turystyka. Wybrane zagadnienia. Wyd. Escape Magazine, Toruń 2009.
  • 10. Rzemieniak M., Tokarz E.: Mystery Shopping w budowaniu tożsamości organizacyjnej. Politechnika Lubelska, Lublin 2011.
  • 11. Terminologia turystyczna. Zalecenia WTO, UKFiT, Warszawa 1995.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171343237
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.