Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | 30 (5) Kreatywność, Innowacyjność, Przedsiębiorczość : zarządzanie operacyjne w teorii i praktyce organizacji biznesowych, publicznych i pozarządowych | 527-536
Tytuł artykułu

Istota i znaczenie tradycji przedsiębiorstwa produkcyjnego

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Nature and Importance of the Tradition of the Production Company
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Niniejszy artykuł jest analizą elementów tradycyjnych, istniejących w wybranych przedsiębiorstwach produkcyjnych. Przedstawiono wnioski i spostrzeżenia z rozważań na temat wykorzystania tradycji w strategii i promocji przedsiębiorstw, co stanowi dobry punkt wyjścia do rozważań na temat znaczenia tradycji w kształtowaniu marki i ogólnego wizerunku przedsiębiorstw. (abstrakt oryginalny)
EN
This article is an analysis of traditional elements, existing in selected manufacturing companies. Presents the conclusions and observations of considerations on the use of tradition in the strategy and promotion of enterprises, which is a good starting point for discussion about the importance of tradition in shaping the brand and the overall image of the company. (original abstract)
Twórcy
  • Wałbrzyska Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości
  • Wałbrzyska Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości
Bibliografia
  • [http://www.bankier.pl/wiadomosc/Znaczenie-tradycji-w-biznesie-2282521.html].
  • [http://gazeta.us.edu.pl].
  • [https://www.ipiss.com.pl].
  • [http://www.minrol.gov.pl].
  • [http://www.produktyregionalne.pl].
  • Dunaj B. (red.), Słownik Współczesnego języka polskiego, Wilga Warszawa 1996.
  • Prospekt Emisyjny Akcji SONEL S.A., [http://www.gielda.sonel.pl/?pid=54].
  • Russak G., Krajowe doświadczenia w ochronie oznaczeń graficznych, Polska Izba Produktu Regionalnego i Lokalnego, [http://slideplayer.pl/slide/54942].
  • Sonel Magazyn. 20 lat na rynku. 05.2014.
  • USTAWA z dnia 17 grudnia 2004 r. o rejestracji i ochronie nazw i oznaczeń produktów rolnych i środków spożywczych oraz o produktach tradycyjnych.
  • Wychowanek J., Problemy innowacyjności produktów w małym przedsiębiorstwie w branży piekarniczej, w: Prace Naukowe T.25 Inżynieria innowacji. Zarządzanie operacyjne w teorii i praktyce organizacji biznesowych, publicznych i pozarządowych, Wałbrzych 2013.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171314839
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.