Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 8 | 54-56
Tytuł artykułu

Lojalny konsument - mit czy prawda?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka pisze, że gotowość konsumenta do kupowania produktów danej marki jest mierzona proporcją zakupów albo wydanych pieniędzy na produkty danej marki w jakimś przedziale czasowym lub w porównaniu z innymi markami. Istnieje w związku z tym pojęcie przywiązania do głównej marki -jest to proporcja zakupów albo wydatków związanych z główną marką kupowaną przez konsumenta. Wskaźnik ten pokazuje nasilenie wyłączności kupowania przez konsumenta jego głównej marki. Innym przejawem i zarazem miarą przywiązania konsumenta do marki jest długość okresu, w którym zakupy produktów danej marki są powtarzane. Określa się ją jako podtrzymanie. Jest to szczególnie istotna miara dla dóbr trwałego użytku, których nie kupuje się zbyt często. W związku z tym wskaźnikiem określa się zwykle proporcję klientów wycofujących się z powtarzania zakupów danej marki w jakimś okresie. Informacja ta jest bardzo istotna dla firmy, gdyż pomaga jej poznać konsumentów przvwiązanvch do jej marki.
Rocznik
Numer
Strony
54-56
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000104662864
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.