PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
Rocznik
2010
Tom
---
Numer
03[52]
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
03[52]
artykuł:
Marketing terytorialny a kreowanie regionów
(
Brelik A.
)
artykuł:
Ocena konkurencyjności międzynarodowej gospodarki rolno-żywnościowej w oparciu o macierz atrakcyjności oraz pozycji rynkowej
(
Strojny J.
)
artykuł:
Agroturystyka a turystyka – ze szczególnym uwzględnieniem relacji do przestrzeni wiejskiej na przykładzie obszaru woj. podlaskiego
(
Niewiadomski K.
)
artykuł:
Skuteczność działań marketingowych
(
Zieba K.
)
artykuł:
Wykorzystanie koncepcji franchisingu w Polsce w latach 1989-2008
(
Antonowicz A.
)
artykuł:
Doświadczenie jako propozycja wartości dla klienta
(
Boguszewicz-Kreft M.
)
artykuł:
Product placement jako instrument komunikacji marketingowej – wyniki badań konsumenckich
(
Matysik-Pejas R.
,
Szlachta S.
)
artykuł:
Stąpając po kruchym lodzie, czyli sytuacja wybranych producentów na polskim rynku lodów
(
Rytel O.
)
artykuł:
Instrumenty marketingu w rolnictwie ekologicznym
(
Chotkowski J.
,
Czerwinska M.
)
artykuł:
Elementy i usługi polskich rynków elektronicznych produktów rolnych
(
Strzebicki D.
)
artykuł:
Analiza skuteczności działań performance marketing na przykładzie serwisu internetowego Polskiej Żeglugi Bałtyckiej
(
Dlubakowska-Puzio E.
,
Galan R.
,
Puzio K.
)
artykuł:
Pozycjonowanie w marketingu. Wykorzystanie anamorfozy w pozycjonowaniu
(
Dworak J.
)
artykuł:
Reklamy kontrowersyjne i ich wpływ na podejmowanie decyzji nabywczych przez konsumentów
(
Grebowiec M.
)
artykuł:
Koncepcja wykorzystania modeli ekonometrycznych w kształtowaniu postaw pro konsumenckich w obiektach hotelowych o charakterze sanatoryjnym w Kołobrzegu
(
Dlubakowska-Puzio E.
,
Karpuk M.
,
Puzio K.
)
artykuł:
Merchandising jako skuteczna technika marketingu handlowego
(
Nowogrodzka T.
)
artykuł:
Model kreowania zintegrowanego wizerunku przedsiębiorstwa
(
Dewalska-Opitek A.
)
artykuł:
Podmioty sektora turystyki uzdrowiskowej a marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki – problem czy wkład do rozwiązania problemu
(
Sienkiewicz J. J.
)
artykuł:
Koncepcja zarządzania logistyczno-marketingowego: uwarunkowania i etapy opracowania
(
Worobjow L.
)
artykuł:
Zastosowanie marketingu w organizacjach non-profit, na przykładzie Parku Narodowego Yellowstone
(
Sarnowski J.
)
artykuł:
Sytuacja banków spółdzielczych województwa lubelskiego w opinii kierownictwa banku
(
Ziolo M.
)
artykuł:
Koncepcja marketingu skoncentrowanego jako ważna determinanta rozwoju agroturystyki
(
Niedziolka A.
)
artykuł:
Marketing religijny na przykładzie chrześcijaństwa
(
Dmowski L.
)
artykuł:
Zarządzanie relacjami z klientami ze szczególnym uwzględnieniem branży turystycznej
(
Lipianin-Zontek E.
,
Zontek Z.
)
artykuł:
Outsourcing jako metoda zarządzania przedsiębiorstwem
(
Kalinowska K.
)
artykuł:
Unijne wsparcie konkurencyjności gospodarki rolno-żywnościowej w województwie lubelskim w latach 2002-2006
(
Kierepka M.
)
artykuł:
Działalność marketingowa w spółdzielczym sektorze bankowym i jej specyfika
(
Gajowiak D. K.
)
artykuł:
Zachowania lojalnościowe klientów banków spółdzielczych
(
Szafranska M.
,
Koziol A.
)
artykuł:
Marketing relacji jako nowoczesna strategia biznesu wspierająca działania jednostek samorządu terytorialnego w regionie
(
Wereda W.
)
artykuł:
Przejawy manipulacji w formowaniu afektywnego komponentu postawy odbiorcy
(
Mackiewicz H.
)
artykuł:
Marketing wewnętrzny w praktyce zarządzania jednostek samorządu terytorialnego
(
Gralak K.
)
artykuł:
Identyfikacja poziomu satysfakcji klienta banku w procesie usługowym przy wykorzystaniu metody servqual
(
Stasiak-Betlejewska R.
,
Borkowski S.
)
artykuł:
Marketing oparty na wiedzy – próba identyfikacji
(
Pizlo W.
)
artykuł:
Wykorzystanie instrumentów komunikacji marketingowej na rynku usług bankowych (na przykładzie banków spółdzielczych)
(
Nowacka A.
)
artykuł:
Wykorzystanie możliwości marketingu personalnego w procesie motywowania pracowników
(
Olejniczak D.
,
Dlubakowska-Puzio E.
,
Lowkiewicz A.
)
artykuł:
Problemy marketingowe wysokotowarowych gospodarstw rolnych w Prowincji Free State (Republika Południowej Afryki) oraz propozycja ich rozwiązania
(
Mielnicki P.
)
artykuł:
Przygotowanie i przeprowadzenie eksperymentu pedagogicznego zmierzającego do nauczania nowego zawodu technik rolnictwa ekologicznego
(
Nuszkiewicz K.
)
artykuł:
Kierunki rozwoju marketingu
(
Krzyzanowska M.
)
artykuł:
Siła mediów jako piąty element marketingu – mix na rynku mediów
(
Kreft J.
)
artykuł:
Nowe trendy w marketingu sportowym
(
Iwan B.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.