PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
Rocznik
2010
Tom
---
Numer
03[52]
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
03[52]
artykuł:
Stąpając po kruchym lodzie, czyli sytuacja wybranych producentów na polskim rynku lodów
(
Rytel O.
)
artykuł:
Pozycjonowanie w marketingu. Wykorzystanie anamorfozy w pozycjonowaniu
(
Dworak J.
)
artykuł:
Outsourcing jako metoda zarządzania przedsiębiorstwem
(
Kalinowska K.
)
artykuł:
Ocena konkurencyjności międzynarodowej gospodarki rolno-żywnościowej w oparciu o macierz atrakcyjności oraz pozycji rynkowej
(
Strojny J.
)
artykuł:
Marketing terytorialny a kreowanie regionów
(
Brelik A.
)
artykuł:
Koncepcja wykorzystania modeli ekonometrycznych w kształtowaniu postaw pro konsumenckich w obiektach hotelowych o charakterze sanatoryjnym w Kołobrzegu
(
Dlubakowska-Puzio E.
,
Karpuk M.
,
Puzio K.
)
artykuł:
Instrumenty marketingu w rolnictwie ekologicznym
(
Chotkowski J.
,
Czerwinska M.
)
artykuł:
Elementy i usługi polskich rynków elektronicznych produktów rolnych
(
Strzebicki D.
)
artykuł:
Analiza skuteczności działań performance marketing na przykładzie serwisu internetowego Polskiej Żeglugi Bałtyckiej
(
Dlubakowska-Puzio E.
,
Galan R.
,
Puzio K.
)
artykuł:
Agroturystyka a turystyka – ze szczególnym uwzględnieniem relacji do przestrzeni wiejskiej na przykładzie obszaru woj. podlaskiego
(
Niewiadomski K.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.