PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2008
Tom
15
Numer
09
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
09
artykuł:
Ryzyko partnerstwa strategicznego na rynku B2B
(
Swiatowiec-Szczepanska J.
)
artykuł:
Badania marketingowe w praktyce firm i badaczy
(
Hajduk E.
,
Karas D.
,
Szostek D.
)
artykuł:
Zewnętrzne uwarunkowania eksportu odzieży polskich przedsiębiorstw
(
Grandys E.
)
artykuł:
Determinanty rozwoju innowacji produktowych w marketingu B2B
(
Urbaniak M.
)
artykuł:
Obszary decyzji konsumenckich a typy osobowości młodych Europejczyków
(
Bartosik-Purgat M.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.