PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia
Rocznik
2009
Tom
08
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Poziom efektywności finansowej w przedsiębiorstwach wielkoobszarowych
(
Jarka S.
)
artykuł:
Innowacja wartości jako współczesna koncepcja strategii marketingowych
(
Wojcik-Augustyniak M.
)
artykuł:
Specyfika zarządzania wizerunkiem organizacji biznesowej
(
Mazurkiewicz-Pizlo A.
)
artykuł:
Zjawisko emigracji zarobkowej na terenie powiatu wadowickiego
(
Kowalska M.
)
artykuł:
Wykorzystanie modelu Du Ponta w ocenie rentowności gospodarstw pozyskujących alternatywne źródła dochodów
(
Borawski P.
)
artykuł:
Kształtowanie produktu w koncepcji marketingu ekologicznego
(
Koreleska E.
)
artykuł:
Wizerunek firmy jako narzędzie kształtujące kapitał kliencki
(
Jurkowski R.
)
artykuł:
Aktywność ekonomiczna mieszkańców wsi – ujęcie modelowe na podstawie badań własnych
(
Drejerska N.
)
artykuł:
Lokalne grupy działania czynnikiem stymulującym rozwój obszarów wiejskich w Polsce
(
Borowska A.
)
artykuł:
Kapitał społeczny mieszkańców wsi jako czynnik turystycznego rozwoju obszarów wiejskich
(
Kosmaczewska J.
)
artykuł:
Rola wspólnotowego systemu ekozarządzania i audytu (EMAS) w promowaniu zrównoważonego rozwoju w Polsce
(
Myszczyszyn J.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.