PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
Czasopismo
Roczniki Teologiczne
Rocznik
2018
Tom
65
Numer
10: Nauki o rodzinie
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
10: Nauki o rodzinie
artykuł:
Ekologia rodziny i ochrona środowiska w nauczaniu Kościoła Katolickiego
(
Brzeziński M.
), s. 5-16
artykuł:
Rodziny międzykulturowe – szanse i zagrożenia ich funkcjonowania
(
Sigva R. M.
), s. 17-38
artykuł:
Biblijne wezwanie rodziców do wychowania dzieci
(
Dudziak U.
), s. 39-54
artykuł:
Pomoc rodzinie z osobą w terminalnej fazie choroby nowotworowej na przykładzie Hospicjum Dobrego Samarytanina w Lublinie
(
Kalinowski M.
), s. 69-83
artykuł:
Proces adaptacji rodziny do niepełnosprawności dziecka
(
Janocha W.
), s. 85-99
artykuł:
Uprawianie hazardu przez seniorów a kontekst rodzinny
(
Lelonek-Kuleta B.
), s. 101-120
artykuł:
Rodzinne uwarunkowania postaw młodzieży wobec pornografii − komunikat z badań
(
Dworakowska J.
), s. 121-135
artykuł:
Autodeklaracja religijności i związki tej zmiennej ze wskazaniami używania środków psychoaktywnych: dane z badań (n=2273)
(
Jedynak W.
,
Motyka M. A.
), s. 137-159
artykuł:
Aktywność fizyczna kobiet i mężczyzn w czasie wolnym od pracy
(
Gorbaniuk J.
,
Chuchra M.
), s. 161-175
artykuł:
Sense of Security in Males Addicted to the Internet
(
Komsta-Tokarzewska K.
), s. 177-195
artykuł:
The Dynamics of Relations between Ideal and Real Self of Primary School Children and Adolescents in the Context of their Personal Efficiency
(
Iavorska-Vietrova I.
), s. 197-208
artykuł:
The Question of the Psychological Structure of Affects
(
Tereshchuk A.
), s. 209-217
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.