PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2014
Tom
21
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Marketing 3.0 - nowe podejście do tworzenia wartości
(
Brzustewicz P.
), s. 2-8
artykuł:
Kreatywność pracowników warunkiem innowacyjności organizacji
(
Borowska A.
), s. 2-10
artykuł:
Uwarunkowania skutecznego zarządzania konfliktem w relacjach przedsiębiorstwa z reklamującym
(
Berger M.
,
Mitręga M.
), s. 9-14
artykuł:
Partnerstwo Wschodnie – osiągnięcia i wyzwania po czterech latach współpracy
(
Borucińska-Dereszkiewicz I.
), s. 11-20
artykuł:
Co jest źródłem szczęścia? Zadowolenie z życia a obiektywne i subiektywne wskaźniki sytuacji materialnej
(
Sekścińska K.
,
Maison D.
), s. 15-24
artykuł:
Internacjonalizacja przedsiębiorstw sektora żywnościowego Wielkopolski. Stymulatory i ograniczenia umiędzynarodowienia działalności gospodarczej
(
Budzyńska A.
), s. 21-27
artykuł:
Fast fashion – przyszłość branży mody?
(
Sempruch-Krzemińska K.
), s. 25-31
artykuł:
Internet jako źródło pozyskiwania informacji w gospodarstwach rolnych województwa małopolskiego
(
Czekaj M.
), s. 28-34
artykuł:
Wizerunek produktów spożywczych a jego wpływ na decyzje zakupowe nabywców finalnych
(
Białoskurski S.
), s. 32-38
artykuł:
Kulturowe kody etyczne i ich osobowościowe korelaty
(
Czerniawska M.
), s. 35-41
artykuł:
Zasobowe podejście do konkurencyjności MSP przetwórstwa żywnościowego w Wielkopolsce. Wyniki badań empirycznych
(
Gajowiak M.
), s. 42-48
artykuł:
Koszty procesu fiskalnego podatku rolnego
(
Gruziel K.
), s. 49-56
artykuł:
Nacjonalizm w trzecim pokoleniu – odradzanie się ideologii skrajnie prawicowych we współczesnej Europie
(
Ickiewicz-Sawicka M.
), s. 57-65
artykuł:
Przestrzenne zróżnicowanie kulturalnych wyznaczników poziomu życia w Polsce
(
Janusz M.
), s. 66-73
artykuł:
Projekt Umowy Partnerstwa w kontekście wydatków rozwojowych w nowej perspektywie finansowej 2014–2020
(
Kowalska I.
), s. 74-83
artykuł:
Statystyczne podejście do badań dynamiki struktur ekonomicznych
(
Kukuła K.
), s. 84-91
artykuł:
Wpływ konwergencji mediów na kierunki rozwoju społeczeństwa informacyjnego
(
Kuźniar-Żyłka K.
), s. 92-98
artykuł:
Konflikty w organizacji a kontrproduktywność pracowników
(
Artemowicz-Lakiene S.
,
Lakis J.
), s. 99-105
artykuł:
Pozycja polskiego rolnictwa na rynku gospodarki żywnościowej Unii Europejskiej wg wybranych czynników i ich zmiana w latach 2002 i 2010
(
Mickiewicz A.
,
Mickiewicz B.
), s. 106-114
artykuł:
Zmiany poziomu wykształcenia ludności rolniczej w Polsce w perspektywie ostatniego półwiecza
(
Mickiewicz B.
,
Zuzek D. K.
), s. 115-122
artykuł:
Międzynarodowy podział pracy jako determinanta rozwoju gospodarczego
(
Piekutowska A.
), s. 123-131
artykuł:
Potencjał polskiego sektora kreatywnego na tle pozostałych krajów Unii Europejskiej
(
Rollnik-Sadowska E.
), s. 132-140
artykuł:
Koncepcja smart growth wyzwaniem dla regionów słabo rozwiniętych Polski
(
Skawińska E.
), s. 141-148
artykuł:
Znaczenie zwierząt na rynku usług agroturystycznych na przykładzie województwa podlaskiego
(
Sokół J. L.
), s. 149-156
artykuł:
Zachowania wiejskich gospodarstw domowych na rynku bankowości internetowej
(
Szafrańska M.
), s. 157-163
artykuł:
Foresight jako narzędzie budowania strategii rozwoju społeczno-gospodarczego euroregionów
(
Szpilko D.
), s. 164-171
artykuł:
Oblicza feminizmu
(
Szydło J.
), s. 172-180
artykuł:
Dynamika i kierunki rozwoju gospodarczego Chin po 1978 roku
(
Tomczonek Z.
), s. 181-190
artykuł:
Stereotypy wizerunku kobiety w reklamie
(
Zalejski J.
,
Gryko K.
), s. 191-196
artykuł:
Merkantylizm i tax free we współczesnym handlu
(
Zimnoch K.
), s. 197-205
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.