PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
19
Czasopismo
Wrocławskie Studia Politologiczne
Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Wroclawskiego
Rocznik
2015
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
19
artykuł:
Wybrane aspekty modelu demokracji deliberatywnej jako remedium na kryzys demokracji przedstawicielskiej
(
Dorawa Z.
), s. 7 - 18
artykuł:
Rozwój Ruchu Obywatelskiego na rzecz Jednomandatowych Okręgów Wyborczych
(
Ilski Z.
), s. 19 - 37
artykuł:
Wybory do Parlamentu Europejskiego w państwach Grupy Wyszehradzkiej. Weryfikacja modelu second-order election
(
Kozierska J.
), s. 38 - 48
artykuł:
Wybrane aspekty politycznych konsekwencji zmian systemu wyborczego. Studium przypadku wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce 25 maja 2014 roku
(
Gruca P. W.
), s. 49 - 65
artykuł:
Demokracja masowa — między wolnością a przemocą słowa. Paradoks Ellula
(
Nieć M.
), s. 80 - 97
artykuł:
Współczesny nacjonalizm w Europie — próba charakterystyki wybranych aspektów
(
Smolik B.
), s. 98 - 112
artykuł:
Problemy Weberowskich nauk społecznych w ujęciu Leo Straussa
(
Pająk M.
), s. 113 - 125
artykuł:
Pozamilitarne aspekty polityki zagranicznej USA wobec państw Afryki Północnej na początku XXI wieku
(
Wordliczek R.
), s. 126 - 141
artykuł:
Polityczna reintegracja Białorusi i Rosji w latach 90. XX wieku
(
Jastrzębska O.
), s. 142 - 155
artykuł:
Francuska polityka bezpieczeństwa i obrony
(
Hoffmann T.
), s. 156 - 169
artykuł:
European Union policies supporting the growth of social economy. A new concept for the socio-economic development in the EU
(
Klimowicz M.
), s. 170 - 183
artykuł:
Polska jako kraj inicjujący i współtworzący Konwencję o Prawach Dziecka
(
Hanyś E. A.
), s. 184 - 195
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.