PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Masaryk University, Faculty of Arts
Czasopismo
Studia paedagogica
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
2-3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2-3
artykuł:
K filozofickým předpokladům hledání výchovy k autenticitě. Úvaha o antinomiích a abstrakcích v pedagogickém myšlení
(
Strouhal M.
), s. 11-29
artykuł:
Periodická soustava základních morálních prvků
(
Brázda R.
), s. 31-53
artykuł:
Konec pedagogiky: kritický esej
(
Švaříček R.
), s. 55-72
artykuł:
„Všichni vědí, že opisovat se nemá, ale stejně to každý dělá.“ Pedagogický pohled na paradoxy „férového“ opisování
(
Fonseca L.
), s. 73-92
artykuł:
„Co mi ve škole vadí víc, podvádění, či klamání?“ Postoje žáků k nečestnému chování ve škole v kontextu školního podvádění
(
Vrbová J.
), s. 94-107
artykuł:
Podpora resilience ve vzdělávání
(
Punová M.
), s. 109-124
artykuł:
Radosti a trápení nadaných dětí
(
Machů E.
), s. 125-140
artykuł:
Role výchovy a vzdělávání v procesu utváření morálního přístupu k vedení
(
Lárusdóttir S. H.
), s. 141-156
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.